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Mohamed Hédi Charki
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Online reverse auctions and the dynamics of trust
MH Charki, E Josserand
Journal of management information systems 24 (4), 175-197, 2008
662008
The paradoxical effects of legal intervention over unethical information technology use: A rational choice theory perspective
MH Charki, E Josserand, N Boukef
The Journal of Strategic Information Systems 26 (1), 58-76, 2017
422017
Toward an ethical understanding of the controversial technology of online reverse auctions
MH Charki, E Josserand, NB Charki
Journal of Business ethics 98, 17-37, 2011
362011
Le rôle des technologies de l’information et de la communication dans le développement de la qualité de la «relation client» Application à la relation banque/entreprise
C El Fidha, M Hédi Charki
La Revue des Sciences de Gestion, 121-127, 2008
252008
L’e-mail: un moyen de contrôle ou de responsabilisation? 1
N Boukef Charki, MH Charki
Systèmes d’information et management 13 (4), 31-60, 2008
142008
The Millefeuille theory revisited. New theoretical lenses to understand the Millefeuille effect
N Boukef, MH Charki
Systèmes d’information et management 24 (2), 47-83, 2019
102019
Analyse des interprétations d’un SIIO en post-adoption et effets sur l’usage: jeux de discours et stratégies de contournement
NB Charki, E Josserand, MH Charki
Systèmes d’information et management 16 (3), 7-44, 2011
10*2011
MIT Sloan Management Review Article on Maximizing the Impact of Enterprise Social Media
MHC Harrison, N Boukef
MIT Sloan Management Review, 2018
92018
Making & Giving Sense to the Global Data Synchronization Network Standard Adotpion
N BOUKEF CHARKI, MH Charki, M Limayem
72011
Making & Giving Sense to the Global Data Synchronization Network Standard Adotpion
N BOUKEF CHARKI, MH Charki, M Limayem
72011
When the dark side of post-adoptive use leads to IT discontinuance: An exploration of the role of intervention
N Boukef, M Charki
52014
Le rôle des TIC dans le développement de la qualité de la relation client: Application à la relation Banque/Entreprise
C El Fidha, M Charki
La Revue des Sciences de Gestion 229, 121-127, 2008
52008
Les enchères électroniques inversées et la reconsidération des Business Models des fournisseurs
O AMMAR, MH CHARKI
Revue Française de Gestion Industrielle 28 (1), 61-76, 2009
42009
What Drives Knowledge Contribution on Enterprise Social Media?
MHÃ Charki, N Boukef, A Soror, H Sharara
22018
When Online Ties are not Enough in Enterprise Social Media Networks
N Boukef, MH Charki, J Kane
Academy of Management Proceedings 2017 (1), 15238, 2017
22017
Understanding online reverse auction determinants of use: a multi-stakeholder case study
N Boukef, PWL Vlaar, MH Charki, A Bhattacherjee
Systèmes d’information et management 21 (1), 7-37, 2016
22016
Does trust still matter in business relationships based on online reverse auctions?
MH Charki, E Josserand
Gesellschaft für Informatik eV, 2006
22006
La confiance a-t-elle toujours un sens dans les relations interorganisationnelles basées sur les enchères électroniques inversées?
MH Charki, E JOSSERAND
11ème Colloque de l’Association Information Management. Centre Culturel de …, 2006
22006
Bridging the gap between work‐and nonwork‐related knowledge contributions on enterprise social media: The role of the employee–employer relationship
N Boukef, MH Charki, M Cheikh‐Ammar
Information Systems Journal, 2024
12024
Can Enterprise Social Media Drive Cultural Change?
S Harrison, CM Hédi, N Boukef
ECIS, 2021
12021
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