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Laurent FLORES
Laurent FLORES
Professor
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Adaptive idea screening using consumers
O Toubia, L Florès
Marketing Science 26 (3), 342-360, 2007
1642007
The branding impact of brand websites: do newsletters and consumer magazines have a moderating role?
B Müller, L Florès, M Agrebi, JL Chandon
Journal of advertising research 48 (3), 465-472, 2008
1062008
Communiquer avec les leaders d'opinion en marketing: Comment et dans quels médias?
E Vernette, L Flores
Décisions Marketing, 23-37, 2004
892004
How to Measure Digital Marketing
L Flores
How to Measure Digital Marketing, 255, 2014
76*2014
Mesurer l'efficacité du marketing digital-2e éd.: Estimer le ROI pour optimiser ses actions
L Flores
Dunod, 2016
662016
Marketing management: A value-creation process
A Jolibert, H Mühlbacher, L Flores, PL Dubois
Bloomsbury Publishing, 2017
332017
Potentiel relationnel et impact du site de marque sur la performance marketing
L Florès, P Volle
Décisions Marketing, 39-50, 2005
292005
Potentiel relationnel et impact du site de marque sur la performance marketing
L Florès, P Volle
Décisions Marketing, 39-50, 2005
292005
Internet Advertising Effectiveness: What did we learn and where are we going
L Flores
Worldwide Advertising Conference, Rio de Janeiro, Brazil, 2000
282000
Web 2.0 et Etudes de marché: vers une nouvelle génération d'études de marché?
L Flores
Revue française du marketing, 7-16, 2008
222008
Web 2.0: des études ayant du répondant!
L Flores, C Dussart
Décisions Marketing, 79-82, 2008
202008
Ten facts about the value of brand websites
L Flores
Revue Admap Fevrier 2004, 2005
192005
Selecting Ideas for New Product Development: Comparison of Monadic Test and Adaptive Concept Screening under the G Theory Framework
PLFL Cui G.
European Journal of Innovation Management 18 (3), pp.380 - 396, 2015
92015
Impact des sites de marque: effets de la visite et apports des outils relationnels
L Flores, B Muller, M Agrebi, JL Chandon
82007
Impact des sites de marque: effets de la visite et apports des outils relationnels
L Flores, B Muller, M Agrebi, JL Chandon
82007
Hispanic and non‐Hispanic responses to concepts for four foods
H Moskowitz, B Itty, R Katz, A Maier, J Beckley, L Flores
Journal of sensory studies 19 (6), 459-485, 2004
82004
From “weak signals” to successful product development: Using advanced research technology for consumer driven innovation
L Flores, HR Moskowitz, A Maier
ESOMAR Technovate, Cannes, 2003
72003
Creating technology‐based merchandising ideas for hair coloring through weak signals, concept optimization and mind‐set segmentation
G Gabay, L Flores, H Moskowitz, A Maier
Journal of Consumer Marketing 27 (3), 211-223, 2010
62010
Creating technology‐based merchandising ideas for hair coloring through weak signals, concept optimization and mind‐set segmentation
G Gabay, L Flores, H Moskowitz, A Maier
Journal of Consumer Marketing 27 (3), 211-223, 2010
62010
Buzz on line: quel impact sur les entrées des films de cinéma?
C Balagué, L Florès
AFM 2007: XXIIIe Congrès International de l'Association Française de …, 2007
62007
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