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Thierry Lorey
Thierry Lorey
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Limitations of Trexit (tourism exit) as a solution to overtourism
H Seraphin, V Gowreesunkar, M Zaman, T Lorey
Worldwide Hospitality and Tourism Themes 11 (5), 566-581, 2019
332019
The representations of wine in France from generation to generation: A dual generation gap
T Lorey, P Poutet
International Journal of Entrepreneurship and Small Business 13 (2), 162-180, 2011
132011
Perspective générationnelle de la consommation de vin en France: Une opportunité pour la segmentation
T Lorey, J Albouy
Décisions Marketing, 93-112, 2015
112015
Preservation of living cultural heritage: The case of Basque choirs and their audience
M Bergadaà, T Lorey
International Journal of Arts Management 17 (3), 4-15, 2015
102015
The success of rosé wine in France: The millennial revolution
T Lorey
Cornell Hospitality Quarterly 62 (3), 357-370, 2021
72021
Les représentations d'une marque: une comparaison des méthodes d'identification
T Lorey
72012
Dynamique de co-création des politiques publiques dans des contextes institutionnels complexes: le cas des Chemins de Compostelle en France et en Espagne
T Lorey, F Dosquet, Y Errami, S Chantelot
Management international 23 (3), 89-105, 2019
62019
Case study 5: A paradox of the UNESCO “World Heritage” label? The case of the way of St James of Compostela in France
F Dosquet, T Lorey, S Bourliataux-Lajoinie, JL del Olmo Arriaga
Overtourism: Causes, Implications and Solutions, 267-284, 2020
52020
Dynamisation d'une activité culturelle régionale à caractère identitaire: L'exemple des chœurs basques
M Bergadaà, T Lorey
Décisions Marketing, 9-19, 2010
52010
Phygital innovations for wine tourism during the COVID-19 pandemic: The case of the jurançon wine cooperative in south west France
T Lorey, F Dosquet, F Durrieu, M Ambaye
Technology advances and innovation in wine tourism: New managerial …, 2023
42023
Marketing touristique, démarketing et création de valeur. Le cas des chemins de Saint-Jacques-de-Compostelle, dans les Pyrénées-Atlantiques
F Dosquet, N Estellat, TH Lorey
2e Confé‐rence de l'AFMAT, EM Strasbourg, 2015
42015
The impact of country and wine culture on ideal pairings of French white wine and cheese
F Durrieu, E Lick, T Lorey, AF Stöckl
International Journal of Gastronomy and Food Science 32, 100735, 2023
32023
Two models of representation for the baby boom and millennium generations in France:'elitist identity capital'v.'universal, democratic capital'
T Lorey
International Journal of Entrepreneurship and Small Business 32 (1-2), 79-101, 2017
32017
Pentacom: Communication marketing b-to-c et b-to-b, corporate, digitale et responsable
P Malaval, JM Décaudin, G Devianne, C Bénaroya, F Dosquet, T Lorey, ...
Pearson, 2016
32016
Female Early Marriage and Son Preference in Pakistan
M Mughal, R Javed, T Lorey
The Journal of Development Studies 59 (10), 1549-1569, 2023
22023
Digital touch in sponsorship: Getting closer to the brand through virtual reality
O Petit, T Lorey, F Dosquet
International Journal of Consumer Studies 47 (5), 1758-1771, 2023
22023
The role of children in marketing, a state of the art: Applications in tourism marketing
F Dosquet, M Ambaye, T Lorey
Children in Hospitality and Tourism: Marketing and Managing Experiences, 2020
22020
La nouvelle gouvernance des Chemins de ST Jacques de Compostelle peut-elle construire à terme un contrat de destination touristique
F DosQuet, T Lorey
Les contrats de destinations, 183-208, 2017
22017
Le contrat de destination des Chemins de Saint-Jacques de Compostelle: un défi à terme pour la nouvelle gouvernance?
T Lorey, F Dosquet, Y Errami, S Chantelot
Les Contrats de destination: un atout d'attractivité et de valorisation des …, 2017
22017
Quels facteurs de succès et d'échecs dans la construction d'une marque territoriale? L'analyse du processus d'élaboration de la marque territoriale basque
C Chamard, T Lorey
Annales Méditerranéennes d'Economie, 2016
22016
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