Christophe Haon
Christophe Haon
Professor of Marketing, Grenoble Ecole de Management
Adresse e-mail validée de grenoble-em.com
TitreCitée parAnnée
Méthodologie de la recherche: réussir son mémoire ou sa thèse en sciences de gestion
ML Gavard-Perret, D Gotteland, C Haon, A Jolibert
Pearson Education, 2008
445*2008
Market orientation: synthesis and new theoretical directions
D Gotteland, C Haon, C Gauthier
Recherche et Applications en Marketing (English Edition) 22 (1), 45-59, 2007
47*2007
Familiarity and competence diversity in new product development teams: Effects on new product performance
C Haon, D Gotteland, M Fornerino
Marketing Letters 20 (1), 75-89, 2009
422009
Développer un nouveau produit: méthodes et outils
D Gotteland, C Haon
Pearson Education, 2005
36*2005
Making innovation last.: sustainable strategies for long term growth
H Gatignon, D Gotteland, C Haon
Basingstoke, Hampshire: Palgrave Macmillan, 2016
26*2016
Collecter les données par l'enquête
ML Gavard-Perret, D Gotteland, C Haon, A Helme-Guizon, M Herbert, ...
HAL, 2018
242018
Liftoff: when strong growth is predicted by angels and fuelled by professional venture funds
C Bonnet, P Wirtz, C Haon
Revue de lEntrepreneuriat 12 (4), 59-78, 2013
202013
The relationship between market orientation and new product performance: The forgotten role of development team diversity
D Gotteland, C Haon
M@ n@ gement 13 (5), 366, 2010
17*2010
Does Market Orientation Affect New Product Performance? A Meta-analytic Approach
D Gotteland, C Haon, A Jolibert
M@ n@ gement 12 (3), 204-223, 2009
10*2009
Technology sourcing for website personalization and social media marketing: A study of e-retailing industry
P Oberoi, C Patel, C Haon
Journal of Business Research 80, 10-23, 2017
82017
Patterns of knowledge outflow from industrial marketing management to major marketing and specialized journals (1999-2013): a citation analysis
A Di Benedetto, S Sarin, M Belkhouja, C Haon
52018
A bibliometric analysis of the knowledge exchange patterns between major technology and innovation management journals (1999–2013)
S Sarin, C Haon, M Belkhouja
Journal of Product Innovation Management 35 (1), 2-8, 2018
52018
Internally Versus Externally Developed Technology and Market Acceptance of Innovations: The Complementary Role of Branding
C Patel, C Haon
European Management Review 11 (2), 173-186, 2014
52014
Economic implications of FTTH networks: A cross-sectional analysis
BN Guidry, PP Carson, C Haon
Journal of Economic & Social Policy 15 (1), 106, 2012
42012
La perception de l’environnement: quels effets sur la performance de l’entreprise?
D Gotteland, C Haon, D Ray, JM Boulé
Finance Contrôle Stratégie 11 (1), 155-183, 2008
42008
L'innovation: de l'idée au lancement: Créer et développer un produit ou service nouveau
D Gotteland, C Haon, JM Boulé
Dunod, 2017
32017
Organizing for open innovation: Incorporating the externality of control with diversity of contribution
P Oberoi, C Haon, IMB Freitas
M@ n@ gement 17 (3), 180-192, 2014
32014
Création de trafic, expérience de navigation et performance commerciale : que nous apprennent les 500 plus importants sites marchands américains?
C Haon, C Patel
Systèmes d’Information et Management 16 (4), 9-36, 2011
32011
Orientation marché: comment l’aborder et que peut-on réellement en attendre?
C Haon, D Gotteland, A Jolibert
Revue Finance Contrôle Stratégie 12 (2), 91-105, 2009
32009
Effets médiateurs et modérateurs au sein de la relation satisfaction-fidélité: vers une meilleure compréhension du rôle de l'image
D Gotteland, C Haon, D Ray
3*2007
Le système ne peut pas réaliser cette opération maintenant. Veuillez réessayer plus tard.
Articles 1–20