Suivre
Michelle Overman
Michelle Overman
Affiliation inconnue
Adresse e-mail validée de hsmarnix.nl
Titre
Citée par
Citée par
Année
Textbook questions in context-based and traditional chemistry curricula analysed from a content perspective and a learning activities perspective
M Overman, JD Vermunt, PC Meijer, AMW Bulte, M Brekelmans
International Journal of Science Education 35 (17), 2954-2978, 2013
582013
Students' perceptions of teaching in context-based and traditional chemistry classrooms: Comparing content, learning activities, and interpersonal perspectives
M Overman, JD Vermunt, PC Meijer, AMW Bulte, M Brekelmans
International Journal of Science Education 36 (11), 1871-1901, 2014
542014
Teacher–student negotiations during context‐based chemistry reform: A case study
M Overman, JD Vermunt, PC Meijer, M Brekelmans
Journal of Research in Science Teaching 56 (6), 797-820, 2019
142019
Le système ne peut pas réaliser cette opération maintenant. Veuillez réessayer plus tard.
Articles 1–3