Emoticon-based feedback tool for e-learning platforms T Boutefara, L Mahdaoui The 16th International Arab Conference on Information Technology, 2015 | 5 | 2015 |
Exploring the emotional aspect in Learner’s personal annotation colors T Boutefara, L Mahdaoui, AR Ghomari Education and Information Technologies 27 (5), 6173-6195, 2022 | 4 | 2022 |
Using Emoticons as a Feedback Support in e-Learning Context: a Moodle Block Implementation. T Boutefara, L Mahdaoui Int. Arab. J. e Technol. 5 (1), 20-27, 2018 | 2 | 2018 |
Using holonic multi-agent architecture to deal with complexity in multi-modal emotion recognition T Boutefara, L Mahdaoui 2020 International Conference on Advanced Aspects of Software Engineering …, 2020 | 1 | 2020 |
The Isolation Emotion: An Emotional Point of View on Teaming and Group Tools in E-Learning Environments. T Boutefara, L Mahdaoui International Association for Development of the Information Society, 2017 | 1 | 2017 |
Attaque par ingénierie sociale: les fake news et l’exploitation des émotions N Khedimallah, T Boutefara Université de jijel, 2022 | | 2022 |
The application of SaaS-based cloud computing In An Online Collaboration Platform For Students I Benlaredj, TE Boutefara université de jijel, 2021 | | 2021 |
. Simulation de la propagation du Covid-19 avec la prise en compte des mesures de confinement. R Kebieche, R Boukheris, TE Boutefara université de jijel, 2021 | | 2021 |
Applying game design approach to build web-based collaborative tool with better social presence T Boutefara, L Mahdaoui 2020 4th International Symposium on Informatics and its Applications (ISIA), 1-6, 2020 | | 2020 |
Eude et exploration des possibilités de conceptions d'un environnement virtuel 2D d'enseignement A Bouchama, N Bennia, TE Boutefara Université jijel, 2019 | | 2019 |
Exploitation des couleurs choisies par l’apprenant dans ses annotations personnelles pour surveiller son état émotionnel T Boutefara, L Mahdaoui Isko Maghreb'18, Bejaia, Algeria, 2018 | | 2018 |
JSentiWordnet : a wrapper to facilitate the integration of SentiWordnet T Boutefara, L Mahdaoui ISIA'18, M'sila, Algeria, 2018 | | 2018 |
Using Virtual Reality in e-Learning for college student: a first attempt T Boutefara, L Mahdaoui CITIM'18, Mascara, Algeria, 2018 | | 2018 |
Installstion et configuration d'un systéme de classe virtuelle pour l'enseignement du module Algorithmique H SADAT, W CHEURFI, TE BOUTEFARA Université jijel, 2017 | | 2017 |
Prise en compte des émotions dans les supports pédagogiques : proposition d’une extension d’IMS-LD T Boutefara, L Mahdaoui ISKO-Maghreb 5, 162, 2015 | | 2015 |
Exploration et exploitation des aspects émotionnels chez l’apprenant en vue d’une définition d’un profil émotionnel pour un meilleur apprentissage en e-Learning T BOUTEFARA Ecole Nationale Supérieure d'informatique, 0 | | |