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Cherni Maryem, PhD
Cherni Maryem, PhD
Institut Polytechnique UniLaSalle (France) Unité de recherche INTERACT UP 2012-10-13
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Titre
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Année
Networked innovation: a concept for knowledge-based agrifood business
ZZ Abdirahman, M Cherni, L Sauvée
Journal on Chain and Network Science 14 (2), 83-93, 2014
222014
Choisir son partenaire pour innover: Critères et Processus
FM Cherni M.
XVème Conférence Internationale de Management Stratégique Annecy / Genève 13 …, 2006
52006
The role of trust in value creation and value appropriation in strategic alliances
M Cherni, V Leroux
Manag. Trust Strategic Alliances 1, 2019
22019
The Role of Information Diffusion on Farmers Good Agricultural Practices: A Social Network Point of View–The Case of the French Agro-Environmental Practices
M Cherni, H Randrianasolo, N Rakotonandraina
International Journal of Economic Behavior (IJEB) 6 (1), 31-40, 2016
22016
The Neglected Enterprising Family in Agriculture: A Review and a Proposal for a Research Agenda in Management Sciences
R Labaki, M Cherni, L Sauvée
Journal of Enterprising Culture 30 (03), 241-278, 2022
12022
Dynamique relationnelle et impact sur la création-appropriation de la valeur dans les partenariats client-fournisseur
M Cherni, L Valérie
XXIVème Conférence Internationale de Management Stratégique, 2015
12015
Les critères de sélection de partenaires dans les coopérations d'innovation
M Cherni
Toulouse 1, 2010
12010
Choisir son partenaire pour innover: critères et processus
C Maryem, F Marc
XVèmeConférence, 0
1
Exploring the Interplay of Ambidexterity and Business Model Innovation in Agrifood International Joint Ventures
J Cherbib, J Avila, M Cherni
Atlas-AFMI, 2023
2023
Unlocking Opportunities Through Education: Examining the Journey of Women in Agriculture Entrepreneurship
M Cherni, J Avila, G kotbi
CREET - Conference of Research in Entrepreneurship, Education and Technology, 2023
2023
Transferring legacy in agricultural family businesses: what we know, what we don't, and what we should do
R Labaki, M Cherni, ND Murielle
IFERA Conference, 2022
2022
Agricultural family entrepreneurship: Specificities, challenges, and perspectives
M Cherni, R Labaki, L Sauvée
16TH EIASM WORKSHOP ON FAMILY FIRM MANAGEMENT RESEARCH, 2021
2021
What Impact Do Family Firm’s Features Have on Family Business Growth Strategies? A Trust-Based Framework
M Cherni
IFERA Conference, 2019
2019
Spatial and organizational dimensions of the network: Hybridization between management science and economic geography
M Cherni, L Ceapraz, G Kotbi
54th Annual Meeting of the Western Regional science Association, 2015
2015
THE CONCEPT OF HYBRID NETWORK IN MANAGEMENT SCIENCE: AN APPROACH BY THE ECONOMIC GEOGRAPHY1
M Cherni, IL Ceapraz, G Kotbi, IL Ceapraz, M Cherni, G Kotbi
Romanian Journal of Regional Science 9 (1), 66-79, 2015
2015
Networked innovation in motion: illustration with The NetGrow toolbox
ZZ Abdirahman, M Cherni, F Fortuin, SWF Omta, L Sauvee
2014
E-réputation: Cas de la cosmétique Bio dans les médias sociaux
F Fourati-Jamoussi, M Cherni, M Schiettecatte
Journée de recherche IT et culture, 2013
2013
Sélection de partenaires dans les collaborations d'innovation: Critères, impact sur la performance et processus intermédiaires
M Cherni
Editions universitaires europeennes, 2012
2012
Dynamique relationnelle et impact sur la création-appropriation de la valeur dans les partenariats client-fournisseur
C Maryem, L Valérie
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