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Nadr El hana
Nadr El hana
Associate Professor of Digital Marketing, IAE Paris Sorbonne Business School
Adresse e-mail validée de iae.pantheonsorbonne.fr
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Cookiepocalypse: What are the most effective strategies for advertisers to reshape the future of display advertising?
N El Hana, M Mercanti-Guérin, O Sabri
Technological Forecasting and Social Change 188, 122297, 2023
122023
Expressing one's opinions freely on politicians using parodies: Effect of the sources of political parodies (user‐vs. media‐generated parodies)
N EI Hana, O Sabri
Psychology & Marketing 38 (10), 1670-1685, 2021
32021
Marketing Digital: Performez!: Le guide intégral
A Andriuzzi, O Sabri, N El Hana, ES Sic
Vuibert, 2021
32021
Se digitaliser sans renier ses valeurs: Quelles stratégies marketing digital les marques de luxe déploient-elles pour relever ce défi?
O Sabri, N El Hana, W Ben Arfi
Revue management et avenir, 119-139, 2021
22021
When your supporters become your opponents: Exploring the unintended effects of parodies on social media engagement
O Sabri, N El Hana, Z Abidi, S Martin
Psychology & Marketing 41 (2), 254-275, 2024
2024
Les effets pervers de l’appropriation des assistants vocaux via enceintes connectées en période de crise sanitaire de la Covid-19: des risques de dépendance accrus pour la …
Y Levy, O Sabri, C Spaletta, N El Hana
La Revue des Sciences de Gestion, 27-36, 2023
2023
AIR FRANCE: Les outils de self-service au coeur de la stratégie digitale
I Lackovic, N El Hana, O Sabri
cas CCMP, https://www. ccmp. fr/collection-ccmp/cas-air-france-les-outils-de …, 2023
2023
Cookiepocalypse: What Are The Most Effective Strategies For Advertisers To Reshape The Future Of Online Display Advertising?
N El Hana, M Mercanti-Guérin, O Sabri-Zaaraoui
HAL Post-Print, 2022
2022
Le contenu de la parodie affecte-t-il l’attitude envers l’homme politique parodié? Une analyse de médiation modérée
N El Hana, O Sabri
Décision Marketing, 31-51, 2022
2022
Business model du podcast radio
N El Hana, O Sabri
ENIG, 2022
2022
Does the Type of Parody Content Affect the Attitude Toward the Politician? A Moderated-Mediation Analysis
N El Hana, O Sabri
Decisions Marketing 106 (2), 161-180, 2022
2022
The persuasive effects of political parodies: the roles of parody content and its communication source
N El Hana
Paris 1, 2021
2021
Cahier: Le marketing expérientiel du luxe: Quels sont les enjeux et les défis des maisons de luxe pour répondre aux besoins (fonctionnels, relationnels, technologies et …
W Batat
Revue Management & Avenir, 91-94, 2021
2021
Digitalisation de la radio: Repenser le business model du podcast. 4 ème édition de la conférence sur l'entrepreneuriat, innovation et gouvernance
N El Hana
4 ème édition de la conférence sur l'entrepreneuriat, innovation et gouvernance, 2021
2021
Going digital without giving up your values: What digital marketing strategies do brands use to overcome this challenge?
O Sabri, N El Hana, WB Arfi
Management Avenir 123 (3), 119-139, 2021
2021
Self-mockery in advertising: when not taking yourself seriously makes consumers take you seriously.
O Sabri, N El Hana
Journal of Marketing Trends (1961-7798) 7 (1), 2021
2021
CCI Paris-Île-De-France: créer ses buyers personas à partir de focus groups pour un parcours utilisateur efficace
N El Hana, O Sabri, Z Yasmine
2021
CCI Paris-Île-De-France: créer ses buyers personas à partir de focus groups pour un parcours utilisateur efficace
O Sabri, N El Hana, Z Yasmine
2021
Performez en Marketing digital
N EL HANA, O Sabri, EA Sic Sic
Vuibert, 2021
2021
Renault France : marketing digital, inbound et outbound
N EL Hana, L HADDAD, T Vesselina
CCMP, 2020
2020
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