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Lionel Nicod
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Customer proactive training vs customer reactive training in retail store settings: Effects on script proficiency, customer satisfaction, and sales volume
L Nicod, S Llosa, D Bowen
Journal of Retailing and Consumer Services 55, 102069, 2020
252020
How should customers be trained in their role as coproducers? The influence of training and its characteristics on the benefits of coproduction
L Nicod, S Llosa
Recherche et Applications en Marketing (English Edition) 33 (4), 46-73, 2018
162018
Augmented customer strategy: CRM in the digital age
G N'Goala, V Pez-Pérard, I Prim-Allaz
John Wiley & Sons, 2019
142019
Comment former le client à son rôle de coproducteur? Etude de l’influence de la formation et de ses caractéristiques sur les bénéfices de la coproduction
L Nicod, S Llosa
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 33 (4), 50-77, 2018
132018
How does customer participation support improve customer participation profitability?
L Nicod
HAL Post-Print, 2014
42014
The Augmented Customer Relationship: the Increasing Importance of the Customer's Role
S Llosa, L Nicod
Augmented Customer Strategy: CRM in the Digital Age, 41-57, 2019
32019
Raisons et sentiments ou les émotions comme antécédent de la participation client en services.
L Nicod, S Llosa
Congrès AFM, 2016
22016
Facial Expression Recognition Using Light Field Cameras: A Comparative Study of Deep Learning Architectures
SD Oucherif, MM Nawaf, JM Boï, L Nicod, D Merad, S Dubuisson
2023 IEEE International Conference on Image Processing (ICIP), 3324-3328, 2023
12023
Before or during visit, what is the best moment to train customers to their roles? A study of the influence of customer training on purchase amount and trust.
L Nicod, S Llosa
Frontiers, 2017
12017
L’aide au client, motivation ou frein à participer en distribution?
L Nicod, S Llosa
HAL Post-Print, 2012
12012
Preventing bypass on sharing economy platforms: The impact of message framing on users’ bypass intention
S Nguyen, L Nicod, S Llosa
Journal of Business Research 179, 114678, 2024
2024
GAF-Net: Video-Based Person Re-Identification via Appearance and Gait Recognitions
M Boujou, R Iguernaissi, L Nicod, D Merad, S Dubuisson
19th International Conference on Computer Vision Theory and Applications …, 2024
2024
Relation client et développement du durable dans le commerce
S Lasri, V Renaudin, L Nicod
HAL Post-Print, 2023
2023
Étude comparative de réseaux de neurones pour la reconnaissance des émotions avec les images plénoptiques
S Djedjiga, MM Nawaf, JM Boï, L Nicod, D Merad, S Dubuisson
Colloque GRETSI-Traitement du Signal et des Images 2023, 2023
2023
«Je tiens le coup grâce à mes clients!» Ou quand le client devient la principale source de soutien social du personnel en contact
QUA Talpur, L Nicod, G Murtaza, K Goudarzi
Décision Marketing, 69-91, 2023
2023
L’influence de l’aide à participer en magasin sur la satisfaction client: une approche par le modèle tétraclasse
L Nicod, É Mallor, S Llosa
Décision Marketing, 93-116, 2023
2023
The influence of in-store customer participation support on satisfaction: a Tetraclass model approach
L Nicod, É Mallor, S Llosa
Decisions Marketing 111 (3), 199-220, 2023
2023
“I’m holding on thanks to my customers!” When the customer becomes the main source of social support for frontline employees
L Nicod, G Murtaza, K Goudarzi
Decisions Marketing 111 (3), 177-197, 2023
2023
The impact of price variance characteristics on price fairness perception: The moderating effect of economic benefit
TMH Vu, S Llosa, L Nicod
Congrès de l'AFM, 2022
2022
Which customer characteristics influence their price acceptance? An empirical study in the airline industry
TMH Vu, S Llosa, L Nicod
Congrès de l'AFM, 2022
2022
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