Gregory BRESSOLLES
TitreCitée parAnnée
Culture and personal values: How they influence perceived service quality
R Ladhari, F Pons, G Bressolles, M Zins
Journal of Business Research 64 (9), 951-957, 2011
1302011
La qualité de service électronique: NetQu@ l Proposition d'une échelle de mesure appliquée aux sites marchands et effets modérateurs
G Bressolles
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 21 (3), 19-45, 2006
922006
The impact of electronic service quality's dimensions on customer satisfaction and buying impulse
G Bressolles, F Durrieu, M Giraud
Journal of Customer Behaviour 6 (1), 37-56, 2007
902007
The measurement of electronic service quality: improvements and application
G Bressolles, J Nantel
International Journal of E-Business Research (IJEBR) 4 (3), 1-19, 2008
762008
A consumer typology based on e-service quality and e-satisfaction
G Bressolles, F Durrieu, S Senecal
Journal of Retailing and Consumer Services 21 (6), 889-896, 2014
672014
Electronic service quality: a comparison of three measurement scales
G Bressolles, J Nantel
Proc. of the 33 th EMAC Conference, Murcia, Spain, 2004
372004
A typology of online buyers for French wine web sites based on electronic service quality dimensions
G Bressolles, F Durrieu
International Journal of Wine Business Research 22 (4), 335-348, 2010
342010
Economic Performance and Customer Expectation in e-Fulfillment Systems: A Multi-Channel Retailer Perspective
G Lang, G Bressolles
Supply Chain Forum: an International Journal 14 (1), 16-26, 2013
332013
LES AGENTS VIRTUELS INTELLIGENTS Quels atouts pour la relation client?
C Viot, G Bressolles
Décisions marketing, 45-56, 2012
302012
Electronic service quality: NetQual-Proposition of a measurement scale to commercial websites and moderating effects
G Bressolles
Recherche et Applications en Marketing 21 (3), 19-45, 2006
252006
L'efficacité des sites Web: quand les consommateurs s' en mêlent
J Nantel, AM Berrada, G Bressolles
Gestion 30 (1), 16-23, 2005
252005
Vers une typologie des sites web destinés aux consommateurs
G Bressolles, J Nantel
Revue française du marketing, 41, 2007
222007
La qualité de service électronique: Netqu@ l: mesure, conséquences et variables modératrices
G Bressolles
Toulouse 1, 2004
182004
Service quality, customer value and satisfaction relationship revisited for online wine websites
G Bressolles, F Durrieu
6th AWBR International Conference, Bordeaux Management School, 9-10, 2011
172011
Proposition d’un modèle théorique d’évaluation de la qualité de service des sites web commerciaux
G Bressolles
AFM, Lille, 231-253, 2002
172002
An examination of the online service-profit chain
G Bressolles, F Durrieu, KR Deans
International Journal of Retail & Distribution Management 43 (8), 727-751, 2015
162015
Making the store a place of learning: The effects of in-store educational activities on retailer legitimacy and shopping intentions
D Chaney, R Lunardo, G Bressolles
Journal of Business Research 69 (12), 5886-5893, 2016
132016
Proposition d’une échelle de mesure multidimensionnelle de la qualité de service des sites Web commerciaux: Netqual
G Bressolles
Actes du 20 e Congrès International de l’Association Française de Marketing, 2004
132004
Impact des dimensions de la qualité de service électronique sur la satisfaction et les intentions de fidélité: différences entre acheteurs et visiteurs
G Bressolles, F Durrieu
La Revue des Sciences de Gestion, 37-45, 2012
92012
Proposition d’une Typologie des Sites Web Commerciaux en fonction des Dimensions de la Qualité de Service Electronique
G Bressolles, J Nantel
Actes du 21 ème Congrès International de l’Association Française de Marketing, 2005
92005
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