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YOUSRA HALLEM
YOUSRA HALLEM
INSEEC SCHOOL OF BUSINESS
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Second-hand shopping and brand loyalty: The role of online collaborative redistribution platforms
I Abbes, Y Hallem, N Taga
Journal of Retailing and Consumer Services 52, 101885, 2020
1022020
Customer-perceived value of medical tourism: An exploratory study—The case of cosmetic surgery in Tunisia
Y Hallem, I Barth
Journal of Hospitality and Tourism Management 18 (1), 121-129, 2011
882011
An examination of the relationship between co-creation and well-being: An application in the case of tourism
S Dekhili, Y Hallem
Journal of Travel & Tourism Marketing 37 (1), 33-47, 2020
572020
Exploring consumer attitudes to online collaborative consumption: A typology of collaborative consumer profiles
Y Hallem, W Ben Arfi, F Teulon
Canadian Journal of Administrative Sciences/Revue Canadienne des Sciences de …, 2020
252020
A trust model for collaborative redistribution platforms: A platform design issue
Y Hallem, I Abbes, L Hikkerova, MPN Taga
Technological Forecasting and Social Change 170, 120943, 2021
212021
Quel est le rôle de l’application mobile dans la valorisation de l’expérience muséale?
IB Nasr, Y Hallem, J Lagier
Management Avenir, 87-108, 2017
212017
Un touriste co-créateur est-il un touriste heureux? Étude de l’impact de la co-création sur le bien-être du consommateur
S Dekhili, Y Hallem
Management Avenir, 15-34, 2016
212016
Understanding the role of Internet in explaining the medical-tourist behavior: A conceptual model
Y Hallem, I Barth
Management Avenir Sante 2 (1), 51-69, 2015
102015
Using case study research for assimilating the medical tourism service delivery process, analyzing the tour operator marketing mix, and understanding customer behavior
A Triki, Y Hallem
Proceedings of the Annual Academy of Marketing Conference, 2008
92008
Le «Slow tourisme» comme voie pour améliorer le sentiment de bien-être
Y Hallem, JM Sahut, L Hikkerova
Gestion 2000 37 (3), 129-147, 2020
72020
CO-CRÉATION ET TECHNOLOGIE MOBILE AU SEIN D'UN ESPACE MARCHAND: QUELLES VALEURS POUR LE CONSOMMATEUR? UNE APPLICATION DANS LE SECTEUR DE LA RESTAURATION.
I Abbes, Y Hallem
Revue Française du Marketing, 2016
52016
Etude netnographique du rôle d’Internet dans le développement du tourisme médical: Cas du tourisme de chirurgie esthétique en Tunisie
Y Hallem, I Barth
Proceedings of the 27ème Colloque International de l’Association Française …, 2011
52011
L’orientation client des vendeurs comme moyen d’adaptation à l’international. Une étude comparative France-Tunisie sur le cas de l’enseigne Zara
I Abbes, NBD Mouelhi, Y Hallem
Question (s) de management, 19-37, 2017
42017
L'INFLUENCE D'INTERNET SUR LE COMPORTEMENT D'ACHAT D'UN SERVICE DE CROYANCE: CAS DU TOURISME MÉDICAL.
Y Hallem, I Barth
Revue Française du Marketing, 2014
42014
Commercialisation de la durabilité dans le tourisme au travers de l’expérience client: le cas d’un parc naturel
Y Hallem, L Hikkerova, JM Sahut
Management Avenir, 187-205, 2017
32017
Customer-perceived value of medical tourism: an exploratory study
Y Hallem, I Barth, A Triki
The case of cosmetic surgery in Tunisia. TTRA, 56-65, 2010
32010
How do emotions influence brand attachment? The mediation role of brand authenticity: An abstract
Y Hallem, WB Arfi, H Guizani
Academy of Marketing Science World Marketing Congress, 801-801, 2018
22018
Apports de l’application mobile aux connaissances et à l’évasion mentale induites par l’expérience muséale: rôle de l’attention focalisée et de la distorsion du temps
IB Nasr, Y Hallem, A De Carli
Management Avenir, 191-213, 2018
22018
Les nouveaux comportements d’achat dans le tourisme de santé: quand Internet s’ en mêle
Y Hallem, I Barth, A Triki
Management Avenir 77 (3), 15-33, 2015
22015
Les apports des TIC au tourisme: Illustration d’un point de vue théorique et méthodologique, cas du tourisme médical
Y Hallem, I Barth, A Triki, ISG Tunis
8e journée de recherche sur le e-marketing, Université Panthéon Sorbonne …, 2009
22009
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