Data-informed Decision-making in TEFA Processes: An Empirical Study of a Process Derived from Peer-Instruction R Andriamiseza, F Silvestre, JF Parmentier, J Broisin Proceedings of the Eighth ACM Conference on Learning@ Scale, 259-262, 2021 | 2 | 2021 |
Recommendations for Orchestration of Formative Assessment Sequences: a Data-driven Approach R Andriamiseza, F Silvestre, JF Parmentier, J Broisin European Conference on Technology Enhanced Learning, 245-259, 2021 | 1 | 2021 |
Vers la conception de feedback pour enseignants dans un contexte d'évaluation formative à grande échelle: une approche analytique R Andriamiseza, F Silvestre, JF Parmentier, J Broisin 10e Conférence sur les Environnements Informatiques pour l’Apprentissage …, 2021 | 1 | 2021 |
Évaluer la réutilisabilté d'une question: une utilisation des learning analytics dans un contexte d'évaluation formative R Andriamiseza 8e Rencontres Jeunes Chercheurs en EIAH 2021, 2020 | 1 | 2020 |
Elaastic F Silvestre, J Tranier, R Andriamiseza IRIT-Institut de Recherche en Informatique de Toulouse; Université Toulouse …, 2012 | | 2012 |
Elaastic: A web application for the orchestration of formative assessment sequences F Silvestre, J Tranier, R Andriamiseza, JF Parmentier, J Broisin | | |