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Sylvie LLOSA
Sylvie LLOSA
professeur de marketing, Université Aix Marseille
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An empirical study of SERVQUAL's dimensionality
S Llosa, JL Chandon, C Orsingher
Service Industries Journal 18 (2), 16-44, 1998
4431998
Customer satisfaction measurement: comparing four methods of attribute categorisations
B Bartikowski, S Llosa
The Service Industries Journal 24 (4), 67-82, 2004
2182004
Contributions to the study of satisfaction in services
S Llosa
AMA SERVSIG Service Research Conference New Orleans, 121-123, 1999
1671999
L'analyse de la contribution des éléments du service à la satisfaction: un modèle tétraclasse
S Llosa
Décisions marketing, 81-88, 1997
1591997
La contribution des éléments d’une grande surface alimentaire à la satisfaction du client: l’influence des critères logistiques, des facteurs d’atmosphère et des services
MC Lichtle, V Plichon, S Llosa
Actes du 17ème Congrès de l'AFM, 2001
99*2001
Contribution des éléments de gestion des réclamations à la satisfaction: les apports de la théorie de la justice
W Sabadie, I Prim-Allaz, S Llosa
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 21 (3), 47-64, 2006
602006
Les rôles des ‘co-clients’ et leurs mécanismes d’influence sur la satisfaction globale durant une expérience de service
C Camelis, F Dano, K Goudarzi, V Hamon, S Llosa
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 28 (1), 46-69, 2013
402013
La logique services: marketing et stratégies
P Eiglier, J Barraux, C Camelis, F Dano, K Goudarzi, M Guérin, S Llosa
Economica, 2010
322010
When interchangeability between providers and users makes a difference: The mediating role of social proximity in collaborative services
S Nguyen, MD Alaoui, S Llosa
Journal of Business Research 121, 506-515, 2020
302020
Identifying satisfiers, dissatisfiers, criticals and neutrals in customer satisfaction
B Bartikowski, S Llosa
EUROMED Marseille, 2003
302003
How should customers be trained in their role as coproducers? The influence of training and its characteristics on the benefits of coproduction
L Nicod, S Llosa
Recherche et Applications en Marketing (English Edition) 33 (4), 46-73, 2018
29*2018
De la théorie du poids fluctuant des éléments dans la satisfaction à la mesure
B Bartikowski, S Llosa
Comparaison empirique de quatre méthodes, Actes de la Conférence de l …, 2001
28*2001
Stratégie clients: Point de vue d'experts sur le management de la relation client
P Volle
Pearson Education France, 2014
262014
Customer proactive training vs customer reactive training in retail store settings: Effects on script proficiency, customer satisfaction, and sales volume
L Nicod, S Llosa, D Bowen
Journal of Retailing and Consumer Services 55, 102069, 2020
252020
Gestion de la satisfaction et de l’insatisfaction des touristes: les apports du modèle Tétraclasse 1
C Camelis 2, S Llosa 3, C Maunier 4
Revue management et avenir, 137-162, 2015
252015
Augmented Customer Strategy: CRM in the Digital Age
G N'Goala, V Pez-Pérard, I Prim-Allaz
John Wiley & Sons, 2019
22*2019
Intégrer l'expérience dans la gestion de l'image de la marque de service
C Camelis, S Llosa
Décisions marketing 61, 11, 2011
222011
Words, Words, Mere Words? An analysis of services customers' perception of evaluative concepts
F Dano, S Llosa, C Orshinger
Quality management journal 13 (2), 46-53, 2006
202006
On the difficulty to define the Sharing Economy and Collaborative Consumption-Literature review and proposing a different approach with the introduction of'Collaborative Services'
S Nguyen, S Llosa
Journée de la Relation à la Marque dans un Monde Connecté, 19-25, 2018
192018
Stratégie clients: point de vue d'experts sur le management de la relation client
P Volle
Pearson Education France, 2014
19*2014
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