Suivre
christophe vaudable
christophe vaudable
Affiliation inconnue
Adresse e-mail validée de epitech.eu
Titre
Citée par
Citée par
Année
Real-life emotion-related states detection in call centers: a cross-corpora study.
L Devillers, C Vaudable, C Chastagnol
Interspeech 10, 2350-2353, 2010
632010
Negative emotions detection as an indicator of dialogs quality in call centers
C Vaudable, L Devillers
2012 IEEE international conference on acoustics, speech and signal …, 2012
362012
Analyse et reconnaissance des émotions lors de conversations de centres d'appels
C Vaudable
Université Paris Sud-Paris XI, 2012
142012
Annotation of affective interaction in real-life dialogs collected in a call-center
C Vaudable, N Rollet, L Devillers
The Workshop Programme, 47, 2010
72010
Study of consumer's emotion during product interviews
C Vaudable, L Devillers, C Balague
2009 3rd International Conference on Affective Computing and Intelligent …, 2009
22009
Le système ne peut pas réaliser cette opération maintenant. Veuillez réessayer plus tard.
Articles 1–5