Suivre
Annabelle JAOUEN
Annabelle JAOUEN
Full Professor HDR, Directrice de MBS Entrepreneurship Center, Coach de dirigeants, Montpellier
Adresse e-mail validée de montpellier-bs.com
Titre
Citée par
Citée par
Année
Entrepreneurship and social media marketing: evidence from French small business
WA Nakara, FZ Benmoussa, A Jaouen
International Journal of Entrepreneurship and Small Business 16 (4), 386-405, 2012
1932012
A new typology of micro-firm owner-managers
A Jaouen, F Lasch
International Small Business Journal 33 (4), 397-421, 2015
1662015
Bring Your Own Device (BYOD) as reversed IT adoption: Insights into managers’ coping strategies
Y Barlette, A Jaouen, P Baillette
International journal of information management 56, 102212, 2021
752021
Typologie de dirigeants de très petite entreprise
A Jaouen
Journal of Small Business & Entrepreneurship 23 (1), 133-152, 2010
752010
Motives for strategic alliances in cultural and creative industries
K Gundolf, A Jaouen, J Gast
Creativity and Innovation Management 27 (2), 148-160, 2018
742018
Les très petites entreprises: un management de proximité
A Jaouen, O Torrès
Hermès science publications, 2008
72*2008
CEOs’ information security behavior in SMEs: Does ownership matter?
Y Barlette, K Gundolf, A Jaouen
Systèmes d’information et management 22 (3), 7-45, 2017
562017
Les stratégies d’alliances des TPE artisanales
A Jaouen
Revue internationale PME 19 (3), 111-136, 2006
532006
Strategic alliances between microfirms: Specific patterns in the French context
A Jaouen, K Gundolf
International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research 15 (1), 48-70, 2009
472009
Institutions locales et TPE dans le cas du tourisme
K Gundolf, A Jaouen, S Loup
Revue française de gestion, 141-155, 2006
432006
L'innovation managériale: Comptabilité Finance Marketing Contrôle Stratégie Management SI Production Entrepreneuriat RSE
A Jaouen, F Le Roy
Dunod, 2013
412013
Patterns and coordination of collective action in small and very small business: the case of a tourist village in the Pyrenees
K Gundolf, A Jaouen
International Journal of Entrepreneurship and Small Business 2 (4), 392-403, 2005
342005
Le dirigeant de très petite entreprise: éléments typologiques
A Jaouen
Actes du 9e CIFEPME, 2008
332008
Accompagnement par les pairs, confiance partagée et résilience: illustration au travers du cas Voiles d’Oc
A Jaouen, S Loup, S Sammut
Revue de l’Entrepreneuriat 5 (1), 59-72, 2006
322006
Alternative food networks: good practices for sustainable performance
M Kessari, C Joly, A Jaouen, M Jaeck
Journal of Marketing Management 36 (15-16), 1417-1446, 2020
292020
Les pratiques de GRH des très petites entreprises
A Jaouen, N Tessier
XIXe Congrès de l’AGRH, 2008
282008
Qui sont les repreneurs potentiels d’entreprises? Proposition de typologie en fonction de l’état de santé de la firme
M Geraudel, A Jaouen, A Missonier, D Salvetat
Revue internationale PME 22 (3), 13-30, 2009
252009
Information security in SMEs: determinants of CEOs’ protective and supportive behaviors
Y Barlette, A Jaouen
Systèmes d’information et Management 24 (3), 7-40, 2019
222019
Les systèmes d’information en microfirme: une approche par le bricolage organisationnel
A Jaouen, WA Nakara
Revue internationale PME 27 (3), 225-260, 2014
212014
Toward a better understanding of SMB CEOs' information security behavior: Insights from threat or coping appraisal
Y Barlette, K Gundolf, A Jaouen
Journal of Intelligence Studies in Business 5 (1), 2015
192015
Le système ne peut pas réaliser cette opération maintenant. Veuillez réessayer plus tard.
Articles 1–20