Suivre
Morten Visby Krægpøth
Morten Visby Krægpøth
PhD student, Department of Economics and Business Aarhus University
Adresse e-mail validée de econ.au.dk
Titre
Citée par
Citée par
Année
Disruptive school peers and student outcomes
JHG Kristoffersen, MV Krægpøth, HS Nielsen, M Simonsen
Economics of Education Review 45, 1-13, 2015
1002015
The impact of standardized test feedback in math: Exploiting a natural experiment in 3rd grade
L Beuchert, TLM Eriksen, MV Krægpøth
Economics of Education Review 77, 102017, 2020
142020
Empirical Studies in Economics of Education
M Krægpøth
Institut for Økonomi, Aarhus Universitet, 2016
2016
THE IMPACT OF TEST FEEDBACK IN EARLY SCHOOLING
L Beuchert, TLM Eriksen, U Hvidman, MV Krægpøth
Estimating the Effect of Special School Enrolment
M Krægpøth, HS Nielsen, M Simonsen
Le système ne peut pas réaliser cette opération maintenant. Veuillez réessayer plus tard.
Articles 1–5