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Yacine Ouazzani
Yacine Ouazzani
Associate Researcher, Center for Research in Organizational Management, University of Burgundy
Adresse e-mail validée de u-bourgogne.fr
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Opera streaming: perceived value as an explanatory factor for loyalty and intention to attend an opera in an opera house
Y Ouazzani, H Calderón-García, B Tubillejas-Andrés
Journal of Marketing Management 39 (5-6), 414-442, 2022
102022
Expériences réelles ou virtuelles : le cas de la consommation d'opéra
Y Ouazzani
L'expérience: objet académique et réalités managériales, 87-101, 2022
8*2022
Perceived Value of the Opera Experience in the Real and Virtual Spheres : Dimensions that Make the Difference
Y Ouazzani, H Calderón-García, B Tubillejas-Andrés
International Journal of Arts Management 25 (1), 37-52, 2022
72022
Comparaisons des expériences de consommation vécues dans les sphères réelle et virtuelle à travers la valeur perçue: le cas de la consommation de spectacles d'opéra
Y Ouazzani
Université de Lorraine, 2020
22020
Comparaison de la valeur perçue de l’expérience de consommation dans la sphère physique et dans les sphères réelle et virtuelle : étude du cas de l’opéra.
Y Ouazzani
Actes Du Congrès de l’Association Française Du Marketing 2020, 2020
12020
Unpacking the Antecedents of Word of Mouth and Electronic Word of Mouth in the Opera Sector: A Multimethodological Study Based on PLS and NCA
Y Ouazzani, H Calderón-García, B Tubillejas-Andrés
Empirical Studies of the Arts, 2024
2024
Valor epistémico y valor social¿ son necesarios para generar WOM y eWOM?: un enfoque desde NCA en el sector de las artes escénicas
Y Ouazzani, H Calderón-García, B Tubillejas-Andrés
Congrès de l'Association Espagnole du Marketing (AEMARK) 2023, 2023
2023
Quels impacts des mutations digitales sur le secteur du spectacle vivant? État des lieux des recherches scientifiques
Y Ouazzani, M Pulh, M Vales
Colloque international «Réinventer la scène. Innovation, création, diffusion», 2023
2023
Understanding the impact of digital on performing arts: a systematic literature review proposal
M Vales, Y Ouazzani, M Pulh
International Innovation, Culture and Tourism Workshop, Toulouse 2023, 2023
2023
Live Streaming Shopping as a new retail format: insights from a qualitative study of consumers and retailers
K Picot-Coupey, Y Bouragba, I Collin-Lachaud, M Gallarza, Y Ouazzani
International Journal of Retail & Distribution Management, 2023
2023
¿Puede la ópera sobrevivir a la amenaza del streaming? Un análisis desde el valor percibido
Y Ouazzani, B Tubillejas-Andrés, H Calderón-García
33 CONGRESO INTERNACIONAL DE MARKETING AEMARK 2022, 2022
2022
Live shopping: how perceived value influences satisfaction and loyalty
Y Ouazzani, M Gonzalez-Gallarza, K Picot-Coupey, I Collin-Lachaud
Recent Advances in Retailing and Consumer Science Conference, 2022
2022
Workshop on live streaming shopping: engaging psychology students into the measurement of a new consumer experience
M Gallarza, NA de Oliveira, DC Farrera, A Ciarlantini, BDC Gomez, ...
ICERI2022 Proceedings, 4807-4808, 2022
2022
Master students'perceived value of an elective course through their reflective statements
M Gallarza, Y Ouazzani, I Colin-Lachaud, K Picot-Coupey
ICERI2022 Proceedings, 4587-4588, 2022
2022
Les opéras face au défi de l'innovation: une réflexion sur l'expérience de consommation de l'opéra en streaming
Y Ouazzani, B Belvaux, JF Notebaert, M Pulh
Workshop International Innovation, Culture et Tourisme, Dijon, 25 novembre 2020, 2020
2020
La comprensión de la experiencia de consumo cultural desde un enfoque de investigación cualitativo 6 septiembre, 2023
B Tubillejas, Y Ouazzani
¿ Qué aporta una organización cultural a su audiencia? 20 septiembre, 2023
B Tubillejas, Y Ouazzani
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