Veronique Cova;  Véronique Aubert
Veronique Cova; Véronique Aubert
professeur Consumer Research, Aix-Marseille Université
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Titre
Citée par
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Année
Tribal marketing
B Cova, V Cova
European journal of marketing, 2002
13392002
Servicescapes: From modern non-places to postmodern common places
V Aubert-Gamet, B Cova
Journal of Business Research 44 (1), 37-45, 1999
3971999
Alternatives marketing
V Cova, B Cova
Paris, Dunod, 2001
3392001
Tribal aspects of postmodern consumption research: the case of French in‐line roller skaters
B Cova, V Cova
Journal of Consumer Behaviour: An International Research Review 1 (1), 67-76, 2001
2972001
Twisting servicescapes: diversion of the physical environment in a re‐appropriation process
V Aubert‐Gamet
International Journal of Service Industry Management, 1997
2781997
Consuming experiences: An introduction
A Carù, B Cova
Consuming experience, 17-30, 2013
234*2013
On the road to prosumption: marketing discourse and the development of consumer competencies
B Cova, V Cova
Consumption Markets & Culture 15 (2), 149-168, 2012
1392012
Les figures du nouveau consommateur: une genèse de la gouvernementalité du consommateur
B Cova, V Cova
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 24 (3), 81-100, 2009
1252009
Les particules expérientielles de la quête d'authenticité du consommateur
V Cova, B Cova
Décisions marketing, 33-42, 2002
962002
Le design d'environnement commercial dans les services: appropriation et détournement par le client
V Aubert-Gamet
Aix-Marseille 3, 1996
771996
Love for Luxury, Preference for Counterfeits –A Qualitative Study in Counterfeit Luxury Consumption in China
V Cova, L Jiang
International Journal of Marketing Studies 4 (6), 1-9, 2012
72*2012
Une histoire de la CCT française: parcours et concepts clés
N Özçağlar-Toulouse, B Cova
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 25 (2), 69-91, 2010
522010
L’expérience de consommation: de la manipulation à la compromission
B Cova, V Cova
Actes des troisièmes Journées Normandes de la Consommation, 2004
482004
Marketing management: A cultural perspective
L Peñaloza, N Toulouse, LM Visconti
Routledge, 2012
412012
How sex differences in perceptions influence customer satisfaction: A study of theatre audiences
ZG Voss, V Cova
Marketing theory 6 (2), 201-221, 2006
412006
Alternatives Marketing dans la distribution
V Cova, B Cova
Dunod, 2001
40*2001
Faces of the new consumer: A genesis of consumer governmentality
B Cova, V Cova
Recherche et Applications en Marketing (English Edition) 24 (3), 81-99, 2009
362009
Exit, voice, loyalty and… twist: consumer research in search of the subject
V Cova, B Cova
Interpretive consumer research: Paradigms, methodologies & applications, 25-45, 2000
362000
L’hyperconsommateur, entre immersion et sécession
B Cova, V Cova
L’individu hypermoderne, 199-213, 2004
322004
Marketing international de projets: un panorama des concepts et des techniques
B Cova
Revue française du Marketing, 9-38, 1990
311990
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