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Herbert Castéran
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Does authenticity really affect behavior? The case of the Strasbourg Christmas Market
H Castéran, C Roederer
Tourism Management 36, 153-163, 2013
2662013
The effects of purchase orientations on perceived loyalty programmes' benefits and loyalty
L Meyer‐Waarden, C Benavent, H Castéran
International Journal of Retail & Distribution Management 41 (3), 201-225, 2013
1152013
Do ethical values work? A quantitative study of the impact of fair trade coffee on consumer behavior
P Cailleba, H Casteran
Journal of Business Ethics 97 (4), 613-624, 2010
832010
A quantitative study on the fair trade coffee consumer
P Cailleba, H Casteran
Journal of Applied Business Research (JABR) 25 (6), 2009
532009
Modeling customer lifetime value, retention, and churn
H Castéran, L Meyer-Waarden, W Reinartz
Handbook of market research, 1001-1033, 2021
312021
Satisfaction des visiteurs et comportement du personnel de contact 1
T Valentini 2, H Castéran 3
Revue management et avenir, 141-157, 2016
112016
Marketing et communication politique 3e édition
F Dosquet, E Barquissau, H Casteran, R Selmi
Éditions EMS, 2022
92022
L’impact différencié des gratifications des programmes de fidélisation sur le comportement d’achat en fonction des orientations d’achat
L Meyer-Waarden, C Benavent, H Casteran
Congrès international de l’AFM, 2007
82007
Impact de l’expérience vécue sur la fréquentation d’un évènement: les leçons du marché de Noël de Strasbourg
H Castéran, C Roederer
Décision Marketing, 91-110, 2018
62018
L’identification au contenu du travail comme déterminant du souhait de rester dans un emploi
S Mainhagu, H Castéran
Relations industrielles 71 (3), 544-567, 2016
52016
Marketing et communication politique: Théorie et pratique
F Dosquet, S Bourliataux-Lajoinie, H Castéran, P Cailleba, J Edelbloude, ...
EMS Editions, 2012
42012
Same context, same experience? A latent class segmentation of Strasbourg Christmas market visitors based on the dimensions of the visit experience
H Castéran, C Roederer
Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics: Proceedings …, 2017
32017
Une évaluation empirique des modèles NBD pour le calcul de la Valeur Actualisée Client dans le domaine de la grande distribution
H Castéran, L Meyer-Waarden, C Benavent
Actes du XXIIIème Congrès International de l’AFM 31, 2007
32007
L’impact des programmes de fidélisation sur la consommation: un effet de sélection et/ou de changement de comportement. Une investigation sur les données de panel single source
L Meyer-Waarden, H Casteran, C Benavent
Actes du Congrès de l’Association Française du Marketing-Lille, 2002
32002
La valeur perçue en marketing: perspectives théoriques et enjeux managériaux
R Mencarelli, A Rivière, I Abaidi, AA Charfi, Morris B.. Holbrook, G Bodet, ...
Presses Universitaires de Provence, 2020
22020
Some characteristics of the fair trade coffee customer
P Cailleba, H Casteran
Groupe ESC Pau, Research Department Working Papers, 2009
22009
L’impact des programmes de fidélisation sur la consommation: un effet de sélection et/ou de changement de comportement. Une investigation sur les données de panel «single …
H CASTERAN, C BENAVENT, P IAE, L MEYER-WAARDEN
IRGREM Workshop on CRM and Loyalty, Università di Pau, 5-6, 2002
22002
From redesign to revenue: Measuring the effects of servicescape remodeling on customer lifetime value
T Valentini, C Roederer, H Castéran
Journal of Retailing and Consumer Services 77, 103681, 2024
12024
An empirical investigation of antecedents of brand loyalty: the role of product category, marketing mix and consumer related characteristics in the light of niche brands …
G Casteran
Toulouse 1, 2016
12016
A longitudinal analysis of brand loyalty
H Castéran, P Chrysochou, L Meyer-Waarden
Academy of French Marketing Conference, 2014
12014
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