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francois scheid
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Open innovation processes within clusters – the role of tertius iugens
F Crespin-Mazet, K Goglio-Primard, F Scheid
Management Decision 51 (8), 1701-1715, 2013
512013
Le marketing digital: développer sa stratégie à l'ère numérique
F Scheid, R Vaillant, G De Montaigu
Editions Eyrolles, 2012
312012
Le marketing digital
F Scheid, R Vaillant, G De Montaigu
Eyrolles, 2012
192012
Le rôle des lead users dans le processus d’innovation logicielle
F Scheid, F Charue-Duboc
Revue française de gestion, 133-147, 2011
122011
Les innovations radicales sont-elles conçues par les utilisateurs? Le cas d’un éditeur de logiciel
F Scheid
Réseaux, 149-173, 2007
52007
Le marketing digital
F Scheid, W Fontugne, R Vaillant, G De Montaigu
HAL Post-Print, 2019
42019
Le marketing digital: développer sa stratégie numérique
F Scheid, W Fontugne, R Vaillant, G de Montaigu
Éditions Eyrolles, 2019
22019
Les fiches outils des réseaux sociaux
F Scheid, E Castagné, M Daix, R Saillet
Eyrolles, 2014
22014
Campagne de financement participatif avec récompenses et impact fiscal pour le porteur de projet
A Burgot, F Scheid
HAL Post-Print, 2016
12016
Interaction with Customers and Competitors as a Source of Radical Innovation: the Case of a Software Company.
FJ Scheid
The Paper was Published at the 23rd IMP-Conference, Manchester, 2007
12007
Integrating Open Innovation into Customer Projects as a Strategy for SMEs
FJJ Scheid
Academy of Management Proceedings 2022 (1), 15845, 2022
2022
The Role of Tertius Iungens in Open Innovation Projects
F Scheid
Academy of Management Proceedings 2014 (1), 16345, 2014
2014
Open innovation processes within clusters–the role of tertius iungens
K Goglio-Primard, F Crespin-Mazet, F Scheid
Management Decision, 2013
2013
When customers design a new product architecture: the software case
F Scheid, F Charue-Duboc
International Journal of Project Organisation and Management 2 (3), 286-309, 2010
2010
Rôle des premiers clients dans la conception d’innovation radicale: le cas du logiciel.
F Scheid
HAL Post-Print, 2009
2009
Rôle des clients dans la conception d'innovation radicale: le cas du logiciel
F Scheid
Ecole Polytechnique X, 2009
2009
Radical Innovation in the Software Industry: Do Lead Users Take Part to the Process?
F Scheid, F Charue-Duboc
HAL Post-Print, 2007
2007
Are Groundbreaking Innovations Designed by Users?
F Scheid
Reseaux 143 (4), 149-173, 2007
2007
Implication des clients dans le processus d'innovation logicielle: modalités, enjeux, écueils
F Scheid
Doctoriales du GDR-TIC et Société, -, 2007
2007
Are radical innovations designed by users? The case of a software company
F Scheid, F Charue-Duboc
HAL Post-Print, 2007
2007
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