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Victor Mejía
Victor Mejía
Associate professor of Marketing, Université Côte d'Azur
Verified email at univ-cotedazur.fr
Title
Cited by
Cited by
Year
Multivariate Logit and Probit models for simultaneous purchases: Presentation, uses, appeal and limitations
P Aurier, V Mejia
Recherche et Applications en Marketing (English Edition) 29 (2), 75-94, 2014
242014
The interplay of brand-line assortment size and alignability in the sales of brand-lines and line-extensions of frequently purchased products
P Aurier, VD Mejía
Journal of Business Research 117, 163-175, 2020
132020
Disentangling the respective impacts of assortment size and alignability on perceived assortment variety
VD Mejía, P Aurier, R Huaman-Ramirez
Journal of Retailing and Consumer Services 59, 102386, 2021
72021
Les modèles Logit et Probit multivariés pour la modélisation des achats simultanés: présentation, utilisation, intérêts et limites
P Aurier, V Mejía
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 29 (2), 79-98, 2014
72014
The differing impacts of brand-line breadth and depth on customers’ repurchasing behavior of frequently purchased packaged goods
P Aurier, VD Mejia
Journal of the Academy of Marketing Science, 2021
42021
Extensions de gamme et inversion des préférences: impact de la taille de la gamme et de la présentation des attributs
V Mejía, P Aurier
Actes du 31ème congrès de l’Association Française de Marketing, 2015
22015
Modélisation de la recherche de variété intramarque: comprendre la recherche de variété au sein de la gamme des produits d'une marque par l'analyse des choix des consommateurs
V Mejia
22012
Impact of alignability and size on brand lines and line extension performance: empirical evidence
P Aurier, V Mejía
Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics: Proceedings …, 2017
12017
Gamme de produits et fidélisation des consommateurs dans les catégories d'achat fréquent: proposition d'un cadre conceptuel et d'un modèle diagnostic
P Aurier, V Mejia
Décisions Marketing, 95-112, 2015
12015
Too Much Is Unsold! Influence of Assortment Size And Variety On Consumers’ Deal
V Mejia, MD Alaoui
2023 Academy of Marketing Science Annual Conference, 2023
2023
SeventyOne Percent: from the beaches to the world Quelle stratégie de communication pour une marque de cosmétiques responsable et lifestyle?
MC Mars, V Mejia
HAL Post-Print, 2022
2022
Does retailer’s assortment influence consumers’ deal anticipation?
MD Alaoui, V Mejia
38ème congrès international de l'Association Française du Marketing, 18-20 …, 2022
2022
Is an Airport Like any Other Mall? Identification of Passengers’ Activities Patterns in an International Airport
V Mejía, P Luu, M Coulibaly, D Elidrissi, A Simard
Enlightened Marketing in Challenging Times: Proceedings of the 2019 AMS …, 2020
2020
Explaining repurchase probabilities after a brand switch
P Aurier, V Mejia
EMAC 46th congress, 2017
2017
Brand-switching and consumers’ unloyalty for FMCG: a dynamic duration model
V Mejia, P Aurier
33e congrès AFM, 2017
2017
La recherche de variété comme facteur modérateur à la perception d’une extension de gamme
V Mejía, R Huaman-Ramirez, P Aurier
33e congrès AFM, 2017
2017
Taille de l'assortiment, catégorisation et consentement à payer
V Mejia
32e congrès AFM, 2016
2016
La recherche de variété mène-t-elle à l’infidélité: une analyse sur données de panel à l’aide d’un modèle de survie
V Mejía, P Aurier
30e congrès AFM, 2014
2014
Modélisation de la recherche de variété intra-marque
V Mejía, P Aurier
28e congrès AFM, 2012
2012
Modélisation de la recherche de variété inter temporelle et instantanée: application au marché du chocolat en tablettes.
V Mejia, P Aurier
7e journée AFM du Marketing agroalimentaire, 2011
2011
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Articles 1–20