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Gilles ROEHRICH
Gilles ROEHRICH
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Consumer innovativeness: Concepts and measurements
G Roehrich
Journal of business research 57 (6), 671-677, 2004
12442004
Innovativités hédoniste et sociale: proposition d'une échelle de mesure
G Roehrich
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 9 (2), 19-42, 1994
1681994
Les consommateurs-innovateurs: un essai d'identification
G Roehrich
Université Pierre Mendès France (Grenoble; 1990-2015), 1993
971993
An exploration of the relationships between innate innovativeness and domain specific innovativeness
G Roehrich, P Valette-Florence, JM Ferrandi
Asia Pacific Advances in Consumer Research 5, 379-386, 2002
64*2002
Nouveauté perçue d'une innovation
G Roehrich
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 2 (1), 1-15, 1987
521987
The nature of relationship atmosphere and links with the value of relationships: the case of Asia and Europe
G Roehrich, R Spencer, PV Florence
Conference Proceedings, 18th Annual IMP Conference, Perth, Australia, 2002
332002
CAUSES DE L'ACHAT D'UN NOUVEAU PRODUIT: VARIABLES INDIVIDUELLES OU CARACTÉRISTIQUES PERCUES.
G Roehrich
Revue française du Marketing, 2001
312001
Les trois représentations du marketing au-travers de ses définitions
JP Mathieu, G Roehrich
Revue Française du Marketing, 39, 2005
302005
Une approche causale du comportement innovateur
P Valette-Florence, G Roehrich
ESA, 1988
281988
Validité convergenteet validité discriminante: l'apport des modèles d'équations structurelles
G Roehrich
CERAG, 1993
211993
A la recherche des causes individuelles de l'achat de produits nouveaux
G Roehrich, P Valette-Florence
Actes du 14 ème Séminaire International de Recherche en Marketing, 349-376, 1987
211987
Relationship atmosphere: behind the smoke-screen
G Roehrich, R Spencer
17th Annual IMP Conference, Oslo, 2001
192001
A weighted custer-based analysis of direct and indirect connections in means-end chains(an application to lingerie retail)
G Roehrich, P Valette-Florence
191991
Apport des chaînages cognitifs à la segmentation des marchés
P Valette-Florence, JM Ferrandi, G Roehrich
Décisions marketing, 31-43, 2003
182003
Comparaison de la validité prédictive de deux conceptualisations de l'innovativité
G Roehrich, P Valette-Florence, JM Ferrandi
Congrès International de l'Association Française du Marketing, 2002
182002
Combined influence of personal value systems, involvement and innovativeness on innovative consumer behavior: an application on perfume purchase, is marketing keeping up with …
G Roehrich, P Valette-Florence, B Rapacchi
Esomar Seminar, 261-279, 1989
181989
Apport des chaînages cognitifs à la segmentation des marchés
G Roehrich, P Valette-Florence
151993
Relationship atmosphere: in search of a sound structural model
G Roehrich, R Spencer
IMP 19th Annual International Conference, Lugano, Switzerland, 2003
142003
An exploratory study of the links between personal values and temporal orientations
P Valette-Florence, JC Usunier, JM Ferrandi, G Roehrich
ACR Asia-Pacific Advances, 2001
132001
Rethinking business models for innovation
V Chanal, S Akselsen, S Blanco, ML Caron-Fasan, B Cartoux, ...
Rethinking business models for innovation, 154, 2011
122011
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