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Elodie Huré
Elodie Huré
Rennes School of Business
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Understanding omni-channel shopping value: A mixed-method study
E Huré, K Picot-Coupey, CL Ackermann
Journal of retailing and consumer services 39, 314-330, 2017
3562017
Channel design to enrich customers’ shopping experiences: synchronizing clicks with bricks in an omni-channel perspective-the Direct Optic case
K Picot-Coupey, E Huré, L Piveteau
International Journal of Retail & Distribution Management 44 (3), 2016
3392016
Still work and/or fun? Corroboration of the hedonic and utilitarian shopping value scale
K Picot-Coupey, N Krey, E Huré, CL Ackermann
Journal of Business Research 126, 578-590, 2021
1242021
Grocery shopping and the Internet: exploring French consumers' perceptions of the ‘hypermarket’and ‘cybermarket’formats
K Picot-Coupey, E Huré, G Cliquet, C Petr
The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research 19 (4 …, 2009
912009
Shopping with a smartphone: A French-Japanese perspective
G Cliquet, K Picot-Coupey, E Huré, MC Gahinet
Marketing: ZFP–Journal of Research and Management 36 (2), 96-106, 2014
292014
From Mobile Phone to Smartphone: What’s New About M-Shopping?
G Cliquet, C Gonzalez, E Huré, K Picot-Coupey
Ideas in Marketing: Finding the New and Polishing the Old: Proceedings of …, 2015
212015
Usages et valeurs des applications mobiles pour les consommateurs: quelles implications pour les distributeurs
C Gonzalez, E Huré, K Picot-Coupey
Colloque E. Thil, 2012
172012
E-supply chain et productivité: le cas de la distribution alimentaire
E Huré, H Vo, G Cliquet, B Durand
Revue française de gestion industrielle, 2013
132013
Du multicanal au transcanal: le point de vue du consommateur
E Huré, G Cliquet
Actes du 14e Colloque Étienne Thil, Roubaix, 1-19, 2011
62011
From a multi-to a cross-channel shopping experience in grocery retail environment
E Huré, G Cliquet
HAL Post-Print, 2011
42011
L'expérience trans-canal de magasinage alimentaire: le cas du retour en magasin suite à l'adoption des supermarchés en ligne
E Huré
Rennes 1, 2012
32012
Validation d’un modèle d’intention de magasiner avec le smartphone: implications pour les concepteurs de services mobiles
G Cliquet, C Gonzalez, É Huré, K Picot-Coupey
Economics Working Paper Archive (University of Rennes 1 & University of Caen), 2013
22013
The retailer brand equity in an omnichannel context
E Huré, J Troiville, K Picot-Coupey
21st International Colloquium in Relationship Marketing (ICRM)-" Looking …, 2013
22013
Commerce Omni-canal: vers quels dispositifs de maillage entre points de contact?
K Picot-Coupey, E Huré, A Michaud-Trévinal, R Perrigot
Retailing & Localisation: Une approche multi-disciplinaire, 2018
12018
Towards a measure of the value of an omni-channel shopping experience
K Picot-Coupey, E Huré, CL Ackermann
European Institute Of Retailing And Services Studies (EIRASS) Conference, 2016
12016
Mobile application value for consumers
C Gonzalez, É Huré, K Picot-Coupey
Université de Montpellier, France, 2-22, 2013
12013
Commerce omni-canal
K Picot-Coupey, E Huré, A Michaud-Trévinal
Retailing et localisation: Une approche multidisciplinaire, 275, 2021
2021
Retailing et localisation: Une approche multidisciplinaire
J Baray, G Basset, F Bobrie, F Cassou, M Chaudey, M Deparis, ...
Presses universitaires de Provence, 2021
2021
Physical Shopping Value in a Digitalized Setting: An Abstract
K Picot-Coupey, N Krey, E Huré, CL Ackermann
Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces …, 2018
2018
Omni-channel retailing: exploring how retailers interweave touch points
E Huré, K Picot-Coupey, A Michaud-Trévinal
HAL Post-Print, 2017
2017
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