متابعة
Journal of Letters and Social Sciences
Journal of Letters and Social Sciences
أسماء أخرىRevue Des Lettres et Sciences Sociales, مجلة الآداب والعلوم الاجتماعية
Mohamed Lamine DEBAGHINE SETIF2 University
بريد إلكتروني تم التحقق منه على univ-setif2.dz - الصفحة الرئيسية
عنوان
عدد مرات الاقتباسات
عدد مرات الاقتباسات
السنة
Problematique Des Parlers Hybrides A L’heure De L’enseignement Des Langues Maternelles Au Cameroun
P Gisèle
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/100298 16 (03), 243-261, 2019
6*2019
Rhetorical Structure Of Economics Research Articles’ Introductions
MHA Slaim Somia
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/100299 16 (03), 262-270, 2019
3*2019
Learner Autonomy: English Teachers’ Beliefs and Practices
M Senouci
http://revues.univ-setif2.dz/index.php?id=4957 15 (28), 396-379, 2018
32018
L’argumentation et l’analyse du discours politique français dans les débats présidentiels -le cas du débat présidentiel de l’entre- deux-tours de 2012.
C Talbi
http://revues.univ-setif2.dz/revue/index.php?id=6454 16 (04), p p 218-232, 2019
22019
Culture Presentation in the Algerian English Foreign Language Classroom: The Case of Setif Secondary Schools, Algeria
MA Aissa
http://revues.univ-setif2.dz/index.php?id=5001 15 (28), 434-419, 2018
22018
Evaluation of Intercultural Communicative Competence in the English Language Textbook “New Prospects” for the Third Level Secondary School in Algeria
KS Ait Aissa Mouloud
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/13179 12 (01), 19-35, 2015
2*2015
La Ville algérienne : mal-gouvernance et déficit d’urbanité Réflexions à partir de l’exemple des quartiers de l’habitat social
L Hachemi
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/12579 11 (01), 139-161, 2014
2*2014
L’acquisition de la culture informationnelle Chez les étudiants universitaires algériens
B Yamine
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/12240 9 (01), 5-19, 2012
2*2012
Technology for Instructional Purposes: Teaching and Learning EFL in Algerian Higher Education {En}
DL Zourez
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/206374 19 (02), 336-346, 2022
12022
Formulaic Sequences Difficulties In Affecting Communicative Competence: The Case Of Master One Efl Learners In Biskra
HACF Raihana
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/146452 18 (01), 366-381, 2021
1*2021
Teachers Job Satisfaction and Quality Assurance: The Balance Fallacy of Higher Education
G Ikhlas
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/132215 17 (03), 2020
1*2020
An Investigation Into Foreign Language Learners’ Intercultural Communicative Competence: Case Of First Year Students At Mohamed Lamine Debaghine. Setif 2 University
H Soumia
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/83847 16 (01), 263-277, 2019
1*2019
La symptomatologie précoce des troubles d’apprentissage chez l’enfant de 4à 5-6 ans (en maternelle) une approche analytique neuropsychologique
Z Baaissa
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/43917 15 (25), 347-361, 2018
12018
Comprendre pour traduire: cas des diplômés en Traduction en Algérie
TAF Zahra
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/45156 15 (25), 389-399, 2018
1*2018
Teachers' e-feedback (e-mails) for EFL students' academic writing development
S Zidani
http://revues.univ-setif2.dz/index.php?id=4971 15 (28), 405-397, 2018
12018
EFFET DU GENRE SUR LES PREMIÈRES PRODUCTIONS LEXICALES D’ENFANTS ARABOPHONES : UNE ÉTUDE LONGITUDINALE
FR Hacène Bellemmouche
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/14075 13 (23), 36-46, 2016
1*2016
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES (ICT) IN HIGHER EDUCATION: A MATTER TO THINK OVER
G Ikhlas
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/12149 8 (02), 19-37, 2011
1*2011
Intégration De La Classe Inversée En Contexte Universitaire Algérien : Quelle Prédisposition ?
AMAK Nawal
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/237439 20 (02), 260-273, 2023
2023
Cognitive Remediation Therapy: A General Overview
B Ahmed
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/237438 20 (02), 250-259, 2023
2023
Expanding Communication Channels Through Video Novels In E-learning Environments
BHB Fatiha
https://www.asjp.cerist.dz/en/article/237437 20 (02), 241-249, 2023
2023
يتعذر على النظام إجراء العملية في الوقت الحالي. عاود المحاولة لاحقًا.
مقالات 1–20