Follow
Mariem El Euch Maalej
Mariem El Euch Maalej
Paris School of Business
Verified email at psbedu.paris
Title
Cited by
Cited by
Year
Répertoires de critiques et conflits des mondes: une approche conventionnaliste des programmes de fidélisation
M El Euch Maalej, D Roux
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 27 (4), 59-94, 2012
172012
Toward a luxury restaurant renewal: Antecedents and consequences of digitalized gastronomy experiences
F Jeannot, M Dampérat, M Salvador, MEE Maalej, E Jongmans
Journal of Business Research 146, 518-539, 2022
132022
L’expérience touristique mémorable: une approche par le produit alimentaire emblématique d’une région
M Salvador, M El Euch Maalej
Revue management et avenir, 61-84, 2020
92020
Regimes of critique and conflicts of “worlds”: A conventionalist approach to loyalty programs
M El Euch Maalej, D Roux
Recherche et Applications en Marketing (English Edition) 27 (4), 59-93, 2012
82012
Les jugements critiques du luxe : une approche par la légitimité
EEMMBJ Roux D.
Décisions marketing, 33-52, 2016
72016
Le rôle de la restauration gastronomique dans la valorisation des produits alimentaires localisés
5*2017
Experts' Viewpoints on Luxury Frontline Employees: What competencies to deliver service quality?
JL CHANDON, M EL EUCH MAALEJ, F POUJOL
Journal of Marketing Trends (1961-7798) 7 (1), 2021
32021
Rethinking the commercial space of parisian railway stations: toward a hybrid ecosystem
MC Paquier, M Deparis, MEE Maalej
HAL Post-Print, 2020
22020
Gérer la résistance des consommateurs aux programmes de fidélisation
D Bied-Charreton, M El Euch Maalej
Décisions Marketing, 97-100, 2012
12012
Résistance à l’entrée dans les programmes de fidélisation: une approche exploratoire
MEE Maalej, D Roux
Recherche et Applications en Marketing 27 (4), 59-94, 2012
12012
La résistance des consommateurs à l'entrée dans les programmes de fidélisation
M El Euch
Paris Est, 2011
12011
L’offre d’expériences multi-situationnelles en gare: Une approche par les points de contact
MC Paquier, M Deparis, M El Euch Maalej
Revue d’Économie Régionale & Urbaine, 713-740, 2021
2021
Tourisme à l’arrêt, pandémie et restaurants fermés: quand la livraison à domicile invite à repenser l’expérience gastronomique
M Salvador, F Jeannot, M Dampérat, M El Euch-Maalej, E Jongmans
HAL Post-Print, 2021
2021
Modeling anticipated phygital experiences for at-home luxury restaurants
M Salvador, F Jeannot, M Dampérat, M El Euch-Maalej, E Jongmans
Monaco Symposium on Luxury, 2021
2021
L’expérience vécue en gare par les voyageurs mobiquitaires: caractéristiques et dimensions
MC Paquier, M Deparis, MEE Maalej
XXIIIe colloque international Etienne Thil, 2020
2020
Memorable tourism experiences: An approach based on a region’s emblematic food product
M Salvador, MEE Maalej
Management Avenir 116 (2), 61-84, 2020
2020
When Luxury Considers Service Specificities
MEE Maalej, JL Chandon, F Poujol
Monaco Symposium on Luxury, 2018
2018
When Luxury Considers Service Specificities
M El Euch Maalej, JL Chandon, F Poujol
HAL, 2018
2018
The role of gastronomical restaurants in the promotion of localized products
M Salvador, MEE Maalej, I Frochot
Decisions Marketing 85 (1), 49-62, 2017
2017
Critical judgments about luxury: A legitimacy-based approach
D Roux, MEE Maalej, J Boyer
Decisions Marketing 82 (2), 33-52, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20