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Christophe Bezes
Christophe Bezes
ISTEC Paris
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Title
Cited by
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Year
Comparing online and in-store risks in multichannel shopping
C Bezes
International Journal of Retail & Distribution Management 44 (3), 2016
1142016
What kind of in-store smart retailing for an omnichannel real-life experience?
C Bèzes
Recherche et Applications en Marketing (English Edition) 34 (1), 91-112, 2019
652019
Effect of channel congruence on a retailer's image
C Bezes
International Journal of Retail & Distribution Management 41 (4), 254-273, 2013
492013
Definition and psychometric validation of a measurement index common to website and store images
C Bèzes
Journal of Business Research 67 (12), 2559-2578, 2014
322014
Identifying central and peripheral dimensions of store and website image: Applying the elaboration likelihood model to multichannel retailing
C Bezes
Journal of Applied Business Research (JABR) 31 (4), 1453-1468, 2015
242015
Quel smart retailing en magasin pour quelle expérience omnicanal vécue ?
C Bèzes
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 34 (1), 95-118, 2019
232019
Tout ce qui est congruent, est-il similaire? Propositions de définition du concept de congruence en marketing
C Bezes
26ème congrès International de l'AFM, Le Mans 2010, 1-23, 2010
232010
La congruence perçue des magasins et du site Internet: effets sur le choix du canal d’achat–Le cas de la Fnac
C Bezes, PL Dubois
Vie & Sciences Économiques, 46-70, 2012
192012
At the source of integrated interactions across channels
C Bèzes
International Journal of Retail & Distribution Management 49 (7), 899-918, 2021
162021
Types de risques perçus et réducteurs de risques dans le commerce électronique: le cas du site Fnac. com
C Bèzes 1 2
Revue management et avenir, 404-422, 2011
162011
E-commerce website evaluation: a critical review
C Bezes
162009
Quels éléments de différenciation pour les sites web marchands? Une approche par l’image transmise 1
C Bèzes 2, B Belvaux 3
Revue management et avenir, 33-54, 2012
132012
Similarity in marketing: Scope, measurement, and fields of application
C Bezes, M Mercanti-Guérin
Recherche et Applications en Marketing (English Edition) 32 (1), 83-105, 2017
122017
L’image du magasin: définition, effets, mesure et perspectives de recherche 1
C Bezes 2
Revue management et avenir, 74-101, 2013
122013
Une comparaison empirique du profil des acheteurs monocanal et multicanaux
C Bèzes 1
Revue management et avenir, 119-137, 2012
122012
La similarité en marketing: périmètre, mesure et champs d’application
C Bèzes, M Mercanti-Guérin
Recherche et Applications en Marketing (French Edition) 32 (1), 86-109, 2017
102017
Overall satisfaction formation across channels: an empirical study
C Bezes
International Journal of Retail & Distribution Management 50 (8/9), 922-941, 2022
52022
Comparer l’image des magasins avec celle de la boutique en ligne
C Bèzes
Gestion 38 (2), 39-50, 2013
52013
Evaluation des sites internet commerciaux: un état de l'art
C Bezes
24ème Congrès International de l'Association Française de Marketing, 1-31, 2008
52008
Cahier: Multicanal et cross-canal: une transformation managériale et sociétale
C Bèzes 1, R Jardat 2
Revue management et avenir, 133-137, 2014
42014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20