Suivre
Langlet Caroline
Langlet Caroline
PHD Student
Adresse e-mail validée de telecom-paristech.fr - Page d'accueil
Titre
Citée par
Citée par
Année
Improving social relationships in face-to-face human-agent interactions: when the agent wants to know user’s likes and dislikes
C Langlet, C Clavel
Proceedings of the 53rd Annual Meeting of the Association for Computational …, 2015
242015
An ECA expressing appreciations
S Campano, C Langlet, N Glas, C Clavel, C Pelachaud
2015 International Conference on Affective Computing and Intelligent …, 2015
232015
Modelling user’s attitudinal reactions to the agent utterances: focus on the verbal content
C Langlet, C Clavel
5th International Workshop on Corpora for Research on Emotion, Sentiment …, 2014
202014
Grounding the detection of the user’s likes and dislikes on the topic structure of human-agent interactions
C Langlet, C Clavel
Knowledge-Based Systems 106, 116-124, 2016
152016
Detecting User's Likes and Dislikes for a Virtual Negotiating Agent
C Langlet, C Clavel
Proceedings of the 20th ACM International Conference on Multimodal …, 2018
82018
A web-based platform for annotating sentiment-related phenomena in human-agent conversations
C Langlet, GD Duplessis, C Clavel
International Conference on Intelligent Virtual Agents, 239-242, 2017
82017
Adapting sentiment analysis to face-to-face human-agent interactions: from the detection to the evaluation issues
C Langlet, C Clavel
2015 International Conference on Affective Computing and Intelligent …, 2015
82015
Alignement par production d’hétéro-répétitions chez un aca
S Campano, N Glas, C Langlet, C Clavel, C Pelachaud
Workshop Affects, Compagnons Artificiels, Interaction, 18-23, 2014
72014
Multimodal analysis of cohesion in multi-party interactions
RB Kantharaju, C Langlet, M Barange, C Clavel, C Pelachaud
LREC, 2020
62020
Towards alignment strategies in human-agent interactions based on measures of lexical repetitions
G Dubuisson Duplessis, C Langlet, C Clavel, F Landragin
Language Resources and Evaluation 55 (2), 353-388, 2021
42021
Modélisation des questions de l’agent pour l’analyse des affects, jugements et appréciations de l’utilisateur dans les interactions humain-agent
C Langlet, C Clavel
Conference on traitement automatique du langage naturel, TALN, 2014
22014
Analyse des sentiments dans les conversations humain-agent Vers un modèle des goûts de l'utilisateur
C Langlet
Télécom ParisTech, 2018
12018
Propagation de la charge évaluative au sein de la phrase: principes et étude sur un corpus informatif journalistique
C Langlet, P Enjalbert, A Jackiewicz
Les émotions dans le discours. Emotions in discourse., 2014
12014
Analyse multimodale de la cohésion de groupe
RB Kantharaju, C Langlet, M Barange, C Clavel, CI Pelachaud
Workshop sur les Affects, Compagnons artificiels et Interactions, 2020
2020
Vers un modèle de détection des affects, appréciations et jugements dans le cadre d’interactions humain-agent
C Langlet
Actes de la 22e conférence sur le Traitement Automatique des Langues …, 2015
2015
Modelling agent’s questions for analysing user’s affects, appreciations and judgements in human-agent interaction (Modélisation des questions de l’agent pour l’analyse des …
C Langlet, C Clavel
Proceedings of TALN 2014 (Volume 2: Short Papers), 479-484, 2014
2014
Le système ne peut pas réaliser cette opération maintenant. Veuillez réessayer plus tard.
Articles 1–16