Suivre
Thomas Sergent
Thomas Sergent
PhD student, MOCAH team, Sorbonne University - Lalilo
Adresse e-mail validée de lip6.fr
Titre
Citée par
Citée par
Année
Predicting Young Students' Self-Evaluation Deficits Through Their Activity Traces
T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron
14th International Conference on Educational Data Mining, 667-671, 2021
22021
Towards temporality-sensitive recurrent neural networks through enriched traces
T Sergent, F Bouchet, T Carron
International Conference on Educational Data Mining (EDM 2020), 658-661, 2020
22020
Détection de déficits d'auto-évaluation et d'auto-efficacité dans un logiciel enseignant la lecture et l'écriture
T Sergent, F Bouchet, M Daniel, T Carron
10e Conférence sur les Environnements Informatiques pour l’Apprentissage …, 2021
12021
Using Prompts and Remediation to Improve Primary School Students Self-evaluation and Self-efficacy in a Literacy Web Application
T Sergent, F Bouchet, M Daniel, T Carron
Technology-Enhanced Learning for a Free, Safe, and Sustainable World: 16th …, 2021
12021
Améliorer l'autorégulation de jeunes élèves lors de l'apprentissage de la lecture
T Sergent
8e Rencontres Jeunes Chercheurs en EIAH, 2020
12020
How Can Self-Evaluation and Self-Efficacy Skills of Young Learners be Scaffolded in a Web Application?
T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron
IEEE Transactions on Learning Technologies, 2024
2024
Détection de déficits d’auto-évaluation et d’auto-efficacité et remédiation dans un EIAH
T Sergent, F Bouchet, M Daniel, T Carron
Sciences et Technologies de l'Information et de la Communication pour l …, 2022
2022
Addressing Children’s Self-Evaluation and Self-Efficacy Deficits in a Literacy Application
T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron
2021 International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT), 141-143, 2021
2021
Analyse de remédiations proposées par des enseignants ciblant des déficits d'auto-régulation de jeunes élèves dans une application d'apprentissage de la lecture
T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron
10e Conférence sur les Environnements Informatiques pour l’Apprentissage …, 2021
2021
Le système ne peut pas réaliser cette opération maintenant. Veuillez réessayer plus tard.
Articles 1–9