Follow
Thomas Sergent
Thomas Sergent
PhD student, MOCAH team, Sorbonne University - Lalilo
Verified email at lip6.fr
Title
Cited by
Cited by
Year
Towards temporality-sensitive recurrent neural networks through enriched traces
T Sergent, F Bouchet, T Carron
International Conference on Educational Data Mining (EDM 2020), 658-661, 2020
32020
How Can Self-Evaluation and Self-Efficacy Skills of Young Learners be Scaffolded in a Web Application?
T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron
IEEE Transactions on Learning Technologies, 2024
22024
Predicting young students' self-evaluation deficits through their activity traces
T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron
14th International Conference on Educational Data Mining, 667-671, 2021
22021
Détection de déficits d'auto-évaluation et d'auto-efficacité dans un logiciel enseignant la lecture et l'écriture
T Sergent, F Bouchet, M Daniel, T Carron
10e Conférence sur les Environnements Informatiques pour l’Apprentissage …, 2021
12021
Using prompts and remediation to improve primary school students self-evaluation and self-efficacy in a literacy web application
T Sergent, F Bouchet, M Daniel, T Carron
Technology-Enhanced Learning for a Free, Safe, and Sustainable World: 16th …, 2021
12021
Améliorer l'autorégulation de jeunes élèves lors de l'apprentissage de la lecture
T Sergent
8e Rencontres Jeunes Chercheurs en EIAH, 2020
12020
Détection de déficits d'autoévaluation et d'auto-efficacité et remédiation dans un EIAH
T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron
STICEF (Sciences et Technologies de l'Information et de la Communication …, 2022
2022
Addressing Children’s Self-Evaluation and Self-Efficacy Deficits in a Literacy Application
T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron
2021 International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT), 141-143, 2021
2021
Analyse de remédiations proposées par des enseignants ciblant des déficits d'auto-régulation de jeunes élèves dans une application d'apprentissage de la lecture
T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron
10e Conférence sur les Environnements Informatiques pour l’Apprentissage …, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–9