Towards temporality-sensitive recurrent neural networks through enriched traces T Sergent, F Bouchet, T Carron International Conference on Educational Data Mining (EDM 2020), 658-661, 2020 | 3 | 2020 |
How Can Self-Evaluation and Self-Efficacy Skills of Young Learners be Scaffolded in a Web Application? T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron IEEE Transactions on Learning Technologies, 2024 | 2 | 2024 |
Predicting young students' self-evaluation deficits through their activity traces T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron 14th International Conference on Educational Data Mining, 667-671, 2021 | 2 | 2021 |
Détection de déficits d'auto-évaluation et d'auto-efficacité dans un logiciel enseignant la lecture et l'écriture T Sergent, F Bouchet, M Daniel, T Carron 10e Conférence sur les Environnements Informatiques pour l’Apprentissage …, 2021 | 1 | 2021 |
Using prompts and remediation to improve primary school students self-evaluation and self-efficacy in a literacy web application T Sergent, F Bouchet, M Daniel, T Carron Technology-Enhanced Learning for a Free, Safe, and Sustainable World: 16th …, 2021 | 1 | 2021 |
Améliorer l'autorégulation de jeunes élèves lors de l'apprentissage de la lecture T Sergent 8e Rencontres Jeunes Chercheurs en EIAH, 2020 | 1 | 2020 |
Détection de déficits d'autoévaluation et d'auto-efficacité et remédiation dans un EIAH T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron STICEF (Sciences et Technologies de l'Information et de la Communication …, 2022 | | 2022 |
Addressing Children’s Self-Evaluation and Self-Efficacy Deficits in a Literacy Application T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron 2021 International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT), 141-143, 2021 | | 2021 |
Analyse de remédiations proposées par des enseignants ciblant des déficits d'auto-régulation de jeunes élèves dans une application d'apprentissage de la lecture T Sergent, M Daniel, F Bouchet, T Carron 10e Conférence sur les Environnements Informatiques pour l’Apprentissage …, 2021 | | 2021 |