Suivre
christine Balague
christine Balague
Institut Mines Télécom Business School
Adresse e-mail validée de imt-bs.eu
Titre
Citée par
Citée par
Année
Designing branded mobile apps: Fundamentals and recommendations
Z Zhao, C Balagué
Business Horizons 58 (3), 305-315, 2015
2122015
Facebook, Twitter et les autres...: Intégrer les réseaux sociaux dans une stratégie d'entreprise
C Balagué, D Fayon
Pearson Education France, 2012
682012
Facebook, Twitter et les autres
C Balagué, D Fayon
Intégrer les réseaux sociaux dans, 2010
422010
Using blogs to solicit consumer feedback: The role of directive questioning versus no questioning
C Balagué, K De Valck
Journal of Interactive Marketing 27 (1), 62-73, 2013
402013
What affects creative performance in idea co-creation: competitive, cooperative or coopetitive climate?
Z Zhao, D Renard, M Elmoukhliss, C Balague
The role of creativity in the management of innovation: state of the art and …, 2017
372017
The identification and influence of social roles in a social media product community
L Benamar, C Balagué, M Ghassany
Journal of computer-mediated communication 22 (6), 337-362, 2017
322017
Réseaux sociaux et entreprise: les bonnes pratiques: Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, YouTube...
C Balagué, D Fayon
pearson, 2011
292011
Internet of things devices appropriation process: The dynamic interactions value appropriation (DIVA) framework
L Benamar, C Balagué, Z Zhong
Technovation 89, 102082, 2020
232020
The relationships between dissatisfaction, complaints and subsequent behavior in electronic marketplace
AF Audrain-Pontevia, C Balague
ACR North American Advances, 2008
172008
Idea evaluation in innovation contest platforms: A network perspective
A Özaygen, C Balagué
Decision Support Systems 112, 15-22, 2018
152018
A design framework of branded mobile applications
Z Zhao, C Balagué
Proceedings of the 16th international conference on Human-computer …, 2014
102014
De la compétition à la coopétition
M Elmoukhliss, D Renard, Z Zhao, C Balagué
Revue française de gestion, 11-24, 2017
9*2017
Jules Ferry 3.0. Bâtir une école créative et juste dans un monde numérique
S Pène, S Abiteboul, C Balagué, L Blecher, N Bloch-Pujo, M Briand, ...
92014
“Artificial intelligence”: Which services, which applications, which results and which development today in clinical research? Which impact on the quality of care? Which …
V Diebolt, I Azancot, FH Boissel, I Adenot, C Balagué, P Barthelemy, ...
Therapies 74 (1), 155-164, 2019
82019
Facebook, Twitter et les autres...: quels réseaux sociaux pour votre entreprise?.-3ème édition
C Balagué, D Fayon
HAL Post-Print, 2016
72016
L’enseignement de l’informatique en France Il est urgent de ne plus attendre
G Berry, G Dowek, S Abiteboul, JP Archambault, C Balagué, GL Baron, ...
Rapport de l’Académie des sciences, 2013
72013
Buzz on line: quel impact sur les entrées des films de cinéma?
C Balagué, L Florès
AFM 2007: XXIIIe Congrès International de l'Association Française de …, 2007
72007
Les Systemes multi-agents en marketing: Modélisation par les réseaux de Petri
C Balagué
Jouy-en Josas, HEC, 2005
72005
From social networks to mobile social networks: applications in the marketing evolution
Z Zhao, C Balagué
Apps management and e-commerce transactions in real-time, 26-50, 2017
62017
Facebook, Twitter et les autres...: intégrer les réseaux sociaux dans une stratégie d'entreprise.-2e édition
C Balagué, D Fayon
HAL Post-Print, 2012
62012
Le système ne peut pas réaliser cette opération maintenant. Veuillez réessayer plus tard.
Articles 1–20