Suivre
Normand Turgeon
Normand Turgeon
Adresse e-mail validée de hec.ca
Titre
Citée par
Citée par
Année
Key factors in guest satisfaction
ER Cadotte, N Turgeon
Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly 28 (4), 44-51, 1988
7181988
Dissatisfiers and satisfiers: suggestions from consumer complaints and compliments
ER Cadotte, N Turgeon
Journal of consumer satisfaction, Dissatisfaction and Complaining Behavior 1 …, 1988
4711988
The decision process involved in corporate sponsorship for the arts
N Turgeon, F Colbert
Journal of Cultural Economics, 41-51, 1992
571992
Term rewriting as a basis for the design of a functional and parallel programming language: A case study: the language FP2
P Jorrand
Fundamentals of Artificial Intelligence: An Advanced Course, 220-276, 2005
222005
Comparative advertising: Two decades of practice and research
N Turgeon, DJ Barnaby
Current Issues and Research in Advertising 11 (1-2), 41-65, 1988
171988
Les entreprises de services: une approche client gagnante. Guide du maître
N Turgeon
Éditions Transcontinental, 1998
71998
Business development jobs: what scaling the career ladder entails
N Turgeon
International Journal of Marketing Studies 7 (5), 13, 2015
52015
Entreprises de services, gestion de la qualité
B Paquin, N Turgeon
Agence d'ARC, 1994
41994
Pratique de la commandite commerciale au Québec: une étude empirique
A Godbout, N Turgeon, F Colbert
41991
Feeling the effects of a competitor’s product recall: lessons learned by Quebec SMEs in the cheese sector
N Turgeon, S Loudyi, B Gray
Journal of International Food & Agribusiness Marketing 27 (1), 1-14, 2015
32015
Les rappels de produits: comment les gérer et les prévenir?
N Turgeon
Gestion 37 (1), 5-16, 2012
32012
La clientèle et le facteur «WOW!»: comment matérialiser une expérience de qualité
B Paquin, N Turgeon
Téoros. Revue de recherche en tourisme 23 (23-2), 27-33, 2004
32004
Scandinavian television markets: a regional perspective
K Einola, N Turgeon
École des hautes études commerciales, Centre d'études en administration …, 2000
32000
Une revue de la structure et des intervenants du marché publicitaire Camerounais
A Essomba, N Turgeon
Revue française du marketing, 37-52, 1992
31992
OSH start-ups’ business development challenges: The case of Sensorica from a total integrated marketing perspective
N Turgeon, MTT Thai, G Epuran
Int. J. Econ. Pract. Theor 4 (2), 2014
22014
La publicité comparative et les administrateurs publicitaires québécois: une étude des conditions optimales d'utilisation
A Helme-Guizon, N Turgeon
21993
Le sponsoring comme moyen de communication: modèle global et résultats préliminaires
N Turgeon, A Godbout
Cahier de recherche- Ecole des hautes études commerciales, Montréal, Québec, 1991
21991
Comparative advertising strategy for market leaders
ND Turgeon
University of Tennessee, Knoxville, 1988
21988
PLACE À LA THÉORIE DES AFFAIRES comme guide de gestion stratégique de marché
N Turgeon 1
Gestion 39 (2), 56-66, 2014
12014
The Romanian Television Industry: Close Encounter of the First Kind
G Epuran, N Turgeon
Journal of Euromarketing 11 (1), 37-60, 2002
12002
Le système ne peut pas réaliser cette opération maintenant. Veuillez réessayer plus tard.
Articles 1–20