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Soumaya Cheikhrouhou
Soumaya Cheikhrouhou
Full Professor of Marketing, Université de Sherbrooke
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Online hunting and gathering: an evolutionary perspective on sex differences in website preferences and navigation
E Stenstrom, P Stenstrom, G Saad, S Cheikhrouhou
IEEE Transactions on professional communication 51 (2), 155-168, 2008
572008
An assessment of the dimensionality of should and will service expectations
M Laroche, M Kalamas, S Cheikhrouhou, A Cezard
Canadian Journal of Administrative Sciences/Revue Canadienne des Sciences de …, 2004
552004
Antecedents and consequences of emotional attachment to sport teams brands
R Ladhari, S Cheikhrouhou, M Morales, E Zaaboub
Journal of Brand Management, 1-16, 2022
52022
De l'accès aux informations à l'acquisition de produits financiers à travers l'e-banking: Une étude des comportements des jeunes consommateurs
S CHEIKHROUHOU, D Bélisle, L RICARD
Le Congrès Annuel de l'Association des Sciences Administratives du Canada, 2006
42006
Is your Product in the Right Place? The Effect of Objects' Elongation and Spatial Disposition on Size Perception
S Cheikhrouhou, B Grohmann
Advances in Consumer Research 39, 701-702., 2011
32011
Tell me more! An analysis of certifications and claims display practices on organic food front-packages.
S Cheikhrouhou, D Bélisle, L Stéphane
Social Business 10 (3), 305-331, 2020
22020
L'impact de la connaissance du client-entreprise sur l'évaluation de sa relation avec le prestataire de service: cas du secteur bancaire commercial
S Cheikhrouhou, L Ricard, MA Tomiuk
Congrès International de l'Association Française du Marketing, 2002
22002
Measuring overall customer experience in a hospitality collaborative consumption context: Evidence from airbnb users
MM Machuca, S Cheikhrouhou, D Bélisle, F Marimon
Journal of Telecommunications and the Digital Economy 10 (2), 126-146, 2022
12022
Le rôle de la communication continuelle dans l’utilisation des applications bancaires sur téléphone intelligent
S Cheikhrouhou, D Bélisle
Colloque Les nouvelles évolutions et tendances de l'industrie des services, 2013
12013
La distance psychologique par rapport à la maladie: Proposition d'une nouvelle échelle quadridimensionnelle
D Bélisle, S Cheikhrouhou, P Cottet, JM Ferrandi, MC Lichtlé, V Plichon
Congrès International de l’Association Française du Marketing, 2024
2024
Package Transparency, Opacity, and Windowing: An Investigation of the Canadian Food Industry Practices
S Cheikhrouhou, D Bélisle
Proceedings of International Academic Conferences, 2019
2019
Développer un nouveau cours : une démarche de planification stratégique.
S Cheikhrouhou, D Bélisle
Devenir Professeur, 26-34, 2019
2019
Edited by/Édité par
S Cheikhrouhou, MA Vachon
2012
L'impact de la connaissance du client corporatif sur son évaluation de sa relation avec le prestataire de service: cas du secteur bancaire commercial
S Cheikhrouhou
2003
DE L’ACCES AUX INFORMATIONS A L’ACQUISITION DE PRODUITS FINANCIERS A TRAVERS L’E-BANKING: UNE ÉTUDE DES COMPORTEMENTS DES JEUNES CONSOMMATEURS
A Banff, D Bélisle, L Ricard
Reviewers/Evaluateurs, 67, 0
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